וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בת 10 מפרגוואי הרתה לאביה החורג שאנס אותה

האב נלכד אחרי מצוד של יותר משבועיים. הוא נמלט מבית המשפחה וטוען לחפותו. ההריון התגלה רק בחודש החמישי, והרשויות מסרבות לאפשר לילדה להפיל

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גילברטו בניטז אחרי מעצרו בסוף השבוע/מערכת וואלה!, צילום מסך

גבר מפרגוואי, המואשם באונס בתו החורגת, נעצר אחרי מצוד שארך יותר משבועיים. האיש, גילברטו בניטז בן ה-42, נלכד בסוף השבוע. לטענת המשטרה, הוא התעלל מינית בילדה בת העשר. הילדה הרתה מהאונס, והרשויות אינן מאפשרות לה לעבור הפלה.

הפרשה שמעוררת דיון לאומי במדינה ובקונגרס, שכן הפלה נחשבת לעבירה פלילית בפרגוואי, מדינה בעלת רוב נוצרי קתולי. הפלה מותרת במדינה רק במקרים חריגים, שבהם גופה של אישה נתון בסכנה רפואית כתוצאה מההריון.

ארגונים לזכויות אדם, בהם אמנסטי אינטרנשיונל, טוענים שהילדה, שמשקלה 34 ק"ג, אינה יכולה לשאת את העובר ברחמה. הממשלה ובתי המשפט במדינה טוענים שעליה להמשיך בהריון, מכיוון שהיא כבר בחודש החמישי להריונה.

ההריון התגלה רק בחודש שעבר, כאשר אמה של הילדה הביאה אותה למרפאה. האם התלוננה שבתה סובלת מכאבים וסברה שיש לה "גידול בבטן". הבת הועברה להשגחה במרפאה של הצלב האדום, והאם נעצרה בחשד שלא דיווחה לרשויות על מעשיו של האב החורג.

האב החורג נעצר אתמול במחוז קאזפה, כ-300 ק"מ מדרום-מזרח לבירה אסונסיון. הוא מכחיש כי אנס את הילדה, וטוען כי חברתו לחיים, אמה של הילדה, טפלה עליו האשמות שווא. לדבריו, הוא ברח מהבית מכיוון שהוא אינו אשם.

בחודש שעבר, גזר בית משפט באינדיאנה 20 שנות מאסר על אישה בת 33, שהורשעה בהמתת עובר. פורווי היא האישה הראשונה בארצות הברית שהואשמה ונשפטה בגין הפלה.

  • עוד באותו נושא:
  • פרגוואי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully