וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד מפחיד: בת 13 נאבקת בגבר שמנסה לאנוס אותה בביתה

מצלמות האבטחה בתוך הבית הצליחו לתעד את הרגע בו גבר מצליח להיכנס לתוך בית פרטי ומנסה לתקוף את הילדה שבדיוק חזרה מבית הספר. אבל הוא לא ציפה לפגוש ילדה כל כך אמיצה

צילומי אבטחה

ילדה בת 13 מסאן חוזה שבקליפורניה צולמה בסוף השבוע במצלמת אבטחה כשהיא נאבקת בגבר שמנסה לתקוף אותה מינית בביתה, כשהיא בדיוק חזרה מבית הספר. ביום שישי, לאחר מצוד נרחב, הצליחה המשטרה המקומית לעצור חשוד במעשה - מוחמד חאליקי בן 31, שלפי החשד תקף אישה נוספת בשיטה דומה בחודש שעבר. בזכות הצילומים של מצלמת האבטחה הוא נעצר וצפוי לעמוד לדין על פריצה ותקיפה מינית.

בצילומים, שפורסמו בהרחבה ברחבי ארה"ב, נראה גבר עוקב אחרי ילדה בת 13 שחוזרת לביתה מבית הספר. הוא ניגש אליה במרפסת ביתה ואמר לה שהוא הלך לאיבוד ואז שאל לשמה ולגילה. לדבריה, בשלב הזה הוא התחיל לשאול אותה שאלות בעלות אופי מיני ולכן היא החליטה לברוח ממנה ולהיכנס הביתה, אולם הוא נכנס אחריה לתוך הבית וניסה לתקוף אותה. הוא הצליח להצמיד אותה לקיר, אבל לצערו – הוא נתקל בצעירה אמיצה מאוד שנאבקה בו בכוח והצליחה להדוף אותו אחרי שחבטה בפניו בחוזקה. הוא נשמע גם מצלם תמונות בטלפון הנייד שלו והילדה סיפרה לאחר מכן לרשת חדשות מקומית שהוא צילם את כל התקרית ואמר לה אמירות מיניות בזמן שניסה לכפות את עצמו עליה.

"הייתי צריכה להאבק בו וכל הזמן חשבתי- הצילו אותי, הצילו אותי, בבקשה הצילו אותי. זה הדבר היחיד שעבר לי בראש כל הזמן הזה". לאחר שנאבקה בו הצליחה הילדה להדוף אותו מעליה והוא נראה מביט סביב ואז יוצא החוצה מהבית. היא מיהרה לנעול את הדלת ואז "רצה למחבוא הבי טוב בבית שיכולתי למצוא" ושלחה הודעת טקסט לאביה: "אבא, בוא הביתה עכשיו. גבר אחד ניסה לאנוס אותי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully