וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שישה מטיילים הותקפו על ידי זאבים ברמת הגולן; מצבם קל

ארבעה מטיילים נפגעו מנשיכת זאב באזור נבי חזורי. כמה שעות מאוחר יותר, שני בני אדם נוספים הותקפו על ידי זאבה באזור נחל נמרוד. אחד המטיילים: "זה היה מפחיד מאוד. חשבתי שזה כלב משוטט"

שישה מטיילים הותקפו על ידי זאבה ברמת הגולן 09 מאי 2015. אמיר מנקס, מערכת וואלה! NEWS
הזאבה ברמת הגולן/מערכת וואלה! NEWS, אמיר מנקס

ארבעה מטיילים, זוג, אב ובנו בן התשע, נפגעו אתמול (שבת) באורח קל על ידי זאב באזור נבי חזורי שברמת הגולן. הארבעה הגיעו לבית החולים זיו שבצפת כשהם סובלים מנשיכות וחתכים וקיבלו טיפול רפואי בחדר המיון.

כמה שעות מאוחר יותר, שני בני אדם נוספים הותקפו, הפעם על ידי זאבה, באזור נחל נמרוד שברמת הגולן. שניהם הגיעו גם כן לטיפול במרכז הרפואי זיו שבצפת, כשאחד מהם סובל מנשיכה ברגל והשני בירך, ושם חוסנו נגד כלבת.

עוד בוואלה! NEWS:
צוללנים מצאו את גופתו של הנער שנכנס אתמול למאגר מים בנגב
צפו: תנין נלכד לאחר שנמצא משוטט ליד קיסריה
שבת קשה בכבישים: בן 70 נהרג בדרום, 7 נפצעו ליד ירושלים

כרמל, מטייל תושב העמקים שהותקף בידי הזאב, אמר: "טיילנו ליד נבי חזורי, פתאום התקרב אלינו הזאב. חשבתי שזה כלב משוטט שמבקש מים ואוכל. הוא נראה מסכן וחולה. פתאום הוא זינק עליי ונתלה לי על התרמיל. התחלתי להיאבק אתו, והוא עזב אותי ותקף מטיילת נוספת".

"זה היה מפחיד מאוד", סיפר. "אתה לא מצפה להיאבק עם זאב פתאום במהלך טיול. אחרי כן יצאנו לחניה ליד קבר נבי חזורי והיו שם דרוזים שהגיעו למקום הקדוש להם, שסיפרו שגם הם הותקפו. הגענו לבית החולים, אין לנו פציעות רציניות. עכשיו הכל בסדר".

"הזאבה יצאה לפתע מהשיחים ותקפה מי שהיה קרוב אליה"

נמרוד מנקס מקיבוץ נאות מרדכי יצא לטיול בנחל נמרוד עם אשתו, שלושת ילדיו ושני חברים נוספים. "עשינו טיול משפחתי באזור נחל נמרוד. התחלנו ללכת בשביל ולרדת לכיוון המעיין. לפתע יצאה מבין השיחים זאבה ופשוט התחילה לתקוף את מי שהיה הכי קרוב אליה שזה היה הבן שלי, אמיר. היא נתנה לו נשיכה בירך והמשיכה לבן השני. שכשהוא ראה אותה הוא התחיל לברוח לעבר השיחים והקוצים. כשהיא לא השיגה אותו היא נטשה והמשיכה הלאה. חזרנו לרכב והתארגנו כדי לנסוע לבית החולים זיו שבצפת".

במהלך הנסיעה לכיוון בית החולים, הבחינה משפחת מנקס בזאבה התוקפת בסמוך לכביש. מנקס צילם את הזאבה וכשהגיע לחדר המיון, פגש במקום מטיילים שהותקפו כמה שעות קודם לכן על ידי זאב בסמוך לנבי חזורי. "הראנו להם את התמונה והם אמרו שככה נראתה הזאבה שתקפה אותם", הוסיף מנקס.

(עדכון ראשון: 18:47)

2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully