וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: מטוס צבאי התרסק, לפחות שלושה אנשי צוות נהרגו

טרם התבררו נסיבות ההתרסקות של מטוס "איירבוס A400M", שהיה בטיסת מבחן לקראת מסירתו לחיל האוויר הספרדי. ראש הממשלה אישר כי ההרוגים הם אזרחי ספרד והביע "הזדהות עם משפחות הקורבנות"

צילום: רויטרס, עריכה: טל רזניק

מטוס צבאי התרסק היום (שבת) בשדה פתוח הנמצא כקילומטר וחצי משדה התעופה "סן פבלו" של סביליה, ספרד. העיתון הספרדי "אל פאיס" דיווח כי ראש הממשלה מריאנו רחוי מסר שאנשי הצוות שהיו על גבי המטוס שהתרסק לא היו אנשי חייל האוויר הספרדי. מרשויות החירום בספרד נמסר כי שבעה בני אדם היו על הטוס, מהם נהרגו לפחות שלושה. שניים נוספים נפצעו באופן אנוש ושניים נוספים שטרם התברר מצבם.

שירותי החירום בספרד אישרו את הדיווחים על התאונה, אולם טרם מסרו פרטים מדויקים בנוגע לנפגעים. מלשכת ראש הממשלה עוד נמסר כי אנשי הצוות שהיו על המטוס הם עובדי חברת "איירבוס", שביצעו ככל הנראה טיסת מבחן במטוס מסוג A400M, שהיה עתיד להימסר לחיל האוויר הספרדי.

עוד בוואלה חדשות:
ההתרסקות באלפים: הטייס חיפש באינטרנט שיטות התאבדות
חברות תעופה מפיקות לקחים: "הטייס המתאבד לא היה מתקבל אלינו"
טייוואן: מטוס ובו עשרות נוסעים צלל לנהר, לפחות 19 נהרגו

התרסקות מטוס צבאי בסביליה, ספרד, מאי 2015. רויטרס
שדה התעופה נסגר באופן זמני/רויטרס

צפו בתיעוד נוסף של זירת ההתרסקות:

"אנו מזדהים עמוקות עם משפחות ההרוגים, הם היו בני עמנו", מסר רחוי. הוא ביטל את פגישותיו הרבות שהיו מתוכננות להמשך היום במסגרת הקמפיין לקראת הבחירות המקומיות בספרד ב-24 במאי. כמו כן, שדה התעופה של סביליה נסגר באופן זמני ושירותי החירום פועלים באזור.

בחודש מרץ התרסק מטוס נוסעים של "איירבוס", ועליו 168 בני אדם, בדרכו מברצלונה שבספרד לדיסלדורף שבגרמניה. כל האנשים שהיו על המטוס שהפעילה חברת "ג'רמנווינגס" נספו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully