וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרופא הבכיר שנעצר בפרשת פישר - מנהל מחלקה באברבנאל

הותר לפרסום כי פרופ' יורם ברק, מנהל המחלקה הפסיכו-גריאטרית בבית החולים, נעצר בחשד לשיבוש מהלכי משפט. מכר: "יש לי תחושה שהוא אחד הקורבנות של פישר". שלושה עורכי דין ממשרדו של פישר נחקרו

צילום: גדעון צנטנר, עריכה: מתן חדד

(עו"ד רות דוד התעלפה בכניסה לדיון בהארכת מעצרה)

הרופא הבכיר שנעצר שלשום בפרשת עו"ד רונאל פישר הוא פרופ' יורם ברק, מנהל המחלקה הפסיכו-גריאטרית בבית החולים אברבנאל – כך הותר אתמול (שישי) לפרסום. פרופ' ברק, פסיכיאטר בכיר ומוערך, נעצר בחשד לשיבוש מהלכי משפט. נוסף על הרופא הבכיר, נחקרו בחשד דומה שלושה עורכי דין ממשרדו של פישר.

יחסיו של פרופ' ברק, נשוי ואב לבת, עם פישר נחשבים קרובים. שניהם מתגוררים בשכונת צהלה בתל אביב ונוהגים להיפגש בבית קפה מדי יום שישי. הוכחה ליחסים הקרובים בין הרופא לבין עורך הדין ניתן לראות בהצעה של פרופ' ברק לקבל את פישר למעצר בית בביתו, לאחר שהאחרון נעצר לראשונה בפרשה בשנה שעברה.

עו"ד רונאל פישר מובא לדיון בהארכת מעצרו בבית משפט השלום בירושלים, 30 באפריל 2015. גדעון צנטנר
רונאל פישר בהארכת מעצרו/גדעון צנטנר

בקהילת הפסיכיאטרים הגיבו בפליאה על מעצרו של פרופ' ברק. "מדובר ברופא מצוין עם אינטגריטי גבוה ביותר", אמר עליו פסיכיאטר בכיר מהמגזר הפרטי. "הוא הפסיכו-גריאטר המוביל בארץ, פרסם לא מעט מחקרים, בין היתר בנושא ניצולי שואה. הלב שלי נקרע. יש לי תחושה שהוא עוד אחד מהקורבנות של רונאל פישר".

רות דוד התעלפה בכניסה להארכת מעצרה בבית משפט השלום בירושלים, מאי 2015. גדעון צנטנר
פינויה של עו"ד רות דוד לאחר שהתעלפה בבית המשפט/גדעון צנטנר

מוקדם יותר פונתה לבית החולים שערי צדק בירושלים עו"ד רות דוד, פרקליטת מחוז תל אביב לשעבר, החשודה בתיווך לשוחד ובשיבוש מהלכי משפט בפרשת פישר. זאת לאחר שהתעלפה בכניסה לאולם בית המשפט לפני דיון בהארכת מעצרה. השופט שמואל הרבסט האריך את מעצרה בהיעדרה ביומיים.

נציג מח"ש רמז בדיון שההתעלפות בוימה ודוד נהגה כפי שייעצה לחשודים אחרים לעשות. פרקליטה, עורך הדין יאיר גולן, אמר שהדברים מקוממים.

(עדכון ראשון: 16:46)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully