וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגישה תביעה בשם אלוהים נגד "כל ההומואים בעולם". כן. כולם

"הומוסקסואליות היא חטא וגם ההומוסקסואלים יודעים את זה – אחרת למה הם מתחבאים בארון?", כתבה האישה בכתב התביעה שלה, בו ביקשה לתבוע את כל חברי הקהילה הגאה בעולם. השופט לא התרגש וביטל לה את התביעה

תמונות מצעד הגאווה טיילת תל אביב. דרור עינב
כולכם מוזמנים לבית המשפט! מצעד הגאווה בת"א/דרור עינב

אתם שייכים לקהילה הגאה? אז אולי כדאי שתבדקו אם יש לכם מספר טלפון של עורך דין טוב, כי ככל הנראה יש כתב תביעה בדרך אליכם. זה היה המצב לו הדבר היה נתון לשיקולה של סילביה דריסקל, בת 66 מנברסקה ארה"ב, שהחליטה השבוע לתבוע את כל ההומוסקסואלים בעולם וביקשה מבית המשפט לקבוע האם הומוסקסואליות היא חטא.

דריסקל מתארת את עצמה כ"שגרירה של אלוהים ובנו ישו" והיא התכוונה לייצג את עצמה בבית המשפט בתיק "דריסקל נגד הומוסקסואלים", כך דווח ברשת NBC. בכתב התביעה בן ה-7 עמודים, שנכתב כולו בכתב יד, היא לא הציגה שום תקדים משפטי לדרישותיה, ובמקום זה היא צטטה מהתנ"ך וממילון וובסטר. "לא חשבתי שיגיע היום שבו אצפה באומה הגדולה שלנו הופכת לכל כך מקבלת את המנהגים המגונים של חלק מהאנשים", היא כותבת, "הומוסקסואליות היא חטא וגם ההומוסקסואלים יודעים את זה – אחרת למה הם מתחבאים בארון?".

כתב התביעה שלה הועבר לידיו של שופט פדרלי שהיה אמור להכריע האם לפתוח בדיון בנושא וכיצד בדיוק הוא אמור להעמיד לדין את "כל ההומוסקואלים בעולם". לצערה, השופט ג'ון ג'רארד ביטל את התביעה שלה וטען שהיא לא ציינה מיהו הנתבע וכי אין היה לה בסיס חוקי לתביעה פדרלית. "בית המשפט של ארה"ב נוצר כדי לפתור בעיות אמיתיות ומחלוקות רציניות שעולות מהחוקה וחוקי המדינה", הוא כתב, "בית משפט פדרלי הוא לא מקום לדיון על נושאים דתיים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully