וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באיראן אסור לעשות קוצים בשיער או "להסתרק כמו הומו"

אנשי הדת ברפובליקה האסלאמית ממשיכים להטיל סנקציות על בני דור הצעיר, שצריכים להיפרד מהג'ל - אחרת יואשמו בסגידה לשטן וגם הספר ייענש

צעירים איראנים. Majid Saeed, GettyImages
עתידות: בקרוב תיאלצו לגלח את הראש/GettyImages, Majid Saeed

אזרחי איראן התעוררו לפני מספר ימים, ונתקלו בחוקים חדשים האוסרים עליהם לסדר את שיערם בתסרוקת קוצים ולעשות קעקועים. מתברר שטעם אופנתי קלוקל הוא פשע חמור במיוחד, ומי שמעמיד את שיערו עם ג'ל הוא לא סתם חסר מודעות, אלא סוגד לשטן.

התסרוקת המפוקפקת תפסה תאוצה ברפובליקה האסלאמית בשנים האחרונות, אולם כעת יאלצו הצעירים למצוא סגנון חדש. מוסטפה גובהי, ראש איגוד הספרים במדינה סיפר כי "תסרוקות שמייצגות סגידה לשטן אסורות בתכלית האיסור".

העונש על קוצים בשיער יחול לא רק על בעל התסרוקת, אלא גם על הספר. "כל מספרה שתימצא אשמה בעשיית תסרוקות שמסמלות סגידה לשטן יאלצו להתמודד עם בחוק באופן מיידי, ורשיונה ישלל. תסרוקות מסוג זה הן הפרה בוטה של חוקי האסלאם".

בראיון שהעניק לתקשורת המקומית סיפר גובהי כי הספרים ברחבי המדינה קיבלו רשימת תספורות בלתי ראויות עבור גברים. הוא הסביר כי תסרוקות שאהובות על הקהילה הגאה נאסרו אף הן - אולם לא פירט באיזה סגנון שיער מדובר.

"תספורות שמראות סמלים או סימנים של עבודת השטן, או כאלה שאומצו על ידי הומוסקסואלים הן אסורות", הוא אמר, "לא ארשה שסגנון מערבי פסול שכזה כל עוד אני בתפקיד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully