וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אביו של אסרף בהלוויה: "נפאל חיכתה שמישהו כמוך יעיר אותה"

7.5.2015 / 0:27

אלפים הגיעו לבית העלמין בלהבים כדי להיפרד מאור אסרף, שנהרג ברעידת האדמה בנפאל. אביו, פטריק, ספד לו: "הייתה לנו זכות גדולה להיות הוריך, מקווה שהייתי אבא טוב". צפו בדברים שאמר קודם לכן

צילום: בני בן סימון; עריכה: גדי וינסטוק

אור אסרף, שנהרג ברעידת האדמה בנפאל, הובא אתמול (רביעי) למנוחות בבית העלמין ביישובו להבים. אלפים ליוו אותו בדרכו האחרונה. אביו, פטריק, ששב אתמול לארץ עם גופת בנו, ספד לו: "80 שנה לא רעדה האדמה בנפאל - היא חיכתה למישהו כמוך שיעיר אותה".

"הגענו לסוף המסע. אתה בבית. יצאת לדרך מוכן ומסודר. המפולת המהירה לא השאירה לך סיכוי. בתוך האסון הכבד שפקד אותנו היו כמה נקודות אור - לא סבלת, אף מחלץ לא נפגע במהלך החילוץ והצלחנו להחזיר אותך הביתה". לדברי האב, "הם (צוותי החילוץ) לא ויתרו. אור, בן אהוב, אתה המודל לחיקוי, הטוב שבטובים, עם חיוך של מלאכים, צניעות וענווה. זכות גדולה הייתה לנו להיות הוריך, מקווה שהייתי אבא טוב".

אחותו אלה ספדה לו אף היא: "בשבילנו, הוא עדיין מטיל. האסימון לא ייפול היום או מחר, וגם לא בעוד שבוע. זה תהליך, וייקח לנו הרבה זמן להבין שאור איננו. זה היה המקום שהוא הכי אהב בעולם, הוא היה מאושר. כל מי שראה אותו אמר שהעיניים שלו בהקו. הוא קיבל מתנה - הוא קיבל עשרה חודשים, מאז 'צוק איתן', ששם הוא כמעט מת. עשרה חודשים של יופי ושל טבע וחברים הכי טובים שהיה איתו כל הדרך ולא עזבו אותו לרגע".

היא הוסיפה כי "לצערי, החיים לא תמיד הולכים בשבילים מתוכננים,ואנחנו מנסים להיות המשפחה שאור היה מצפה מאיתנו להיות. להיות מאוחדים, להקשיב אחד לשני, לחבק, לשים לב מה אפשר לעשות. לקיים את הערכים שהוא כל כך האמין בהם. הייתה לו שמחת חיים. זו תמיד קלישאה שאומרים על אנשים שמתים, אבל הוא באמת היה כזה".

הלווייתו של אור אסרף בלהבים, מאי 2015. בני בן סימון, מערכת וואלה! NEWS
הלווייתו של אור אסרף, היום/מערכת וואלה! NEWS, בני בן סימון

לפני ההלוויה, סיפר פטריק אסרף כי "היה מזל שהגענו אל המקום המדויק שבו אירעה המפולת". לדבריו, "צוותי החילוץ הגיעו למבנה עם תמונות מהאזור שאותו סרקו ושל המפולות. ראינו שלמעשה מדובר במפולות גדולות, ושיתמזל מזלנו אם נוכל למצוא את אור כי יכול להיות מאוד שהוא קבור בעומק רב".

עוד אמר אסרף כי "היו שני ספרדים שפעלו בהתנדבות באזור, כמו מלאכים. אחרי ששוחחו עם הצוות שמחפש את אור, הם הציעו למחלצים לחפש במקום מסוים". לדבריו, הצוות הישראלי היה כבר שם וחבריו של אור חברו אליו עם המידע החדש. "הם איתרו את אור בין האבנים. המוות היה מהיר, הוא לא סבל. אז התחיל תהליך החילוץ השלם, באזור מאוד מסוכן, כשהאבנים המשיכו להידרדר ופגעו באנשים. אז היה צריך להוציא אותו מעומק הגיא, לכיוון הציר שבו הוא נעלם, בדרך לא דרך, ובסיכון גדול".

"אנחנו עצובים, אבל שמחים שהצלחנו להחזיר אותו הביתה", הוסיף אסרף. "אנו עצובים שהוא נהרג, אבל שמחים שלמרות זאת, הוא היה בסביבה שהוא מאוד אהב, טייל להנאתו, בלע טבע, טייל בעולם לאורכו ולרוחבו והלך שמח ומאושר".

(עדכון ראשון: 18:15)

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
הלווייתו של אור אסרף בלהבים, מאי 2015. בני בן סימון, מערכת וואלה! NEWS
הלווייתו של אור אסרף בלהבים, מאי 2015/מערכת וואלה! NEWS, בני בן סימון
הלווייתו של אור אסרף בלהבים, מאי 2015. בני בן סימון, מערכת וואלה! NEWS
הלווייתו של אור אסרף בלהבים, מאי 2015/מערכת וואלה! NEWS, בני בן סימון
אור אסרף, נהרג ברעידת האדמה בנפאל. באדיבות המשפחה
אסרף/באדיבות המשפחה
חבריו ובני משפחתו של אור אסרף, נתב"ג, מאי 2015. דרור עינב
פטריק אסרף בנתב"ג, עם שובו מנפאל, אמש/דרור עינב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully