וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבק פיות: האם אישה מבריטניה הצליחה לתעד פיה ביער?

ליסה ווילדגוס לקחה מצלמה ויצאה לשוטט ביער. היא צילמה פרח כשלידו מתעופף חרק, אך כשהגדילה את התמונה הופתעה לגלות, לטענתה, שצילמה יצור דמוי פיה. אמיתי או מפוברק?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ליסה ובנותיה, מיה ומדיסון. בטוחות שמדובר בטינקרבל/מערכת וואלה!, צילום מסך

ליסה ווילגוס בת ה-42 האמינה בפיות עוד מאז שהייתה ילדה קטנה. היא התבגרה והפכה לאמא, אולם האמונה כי פיות קיימות אי שם המשיכה לקנן בה. לפני מספר ימים יצאה ווילדגוס לצלם ביער בלובל סמוך לנורת'המפטון, בריטניה. היא צילמה סדרת תמונות ביניהם פרח סגול ולידו, בפינה השמאלית של התמונה, מעופף יצור שנראה כמו חרק.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מצליחים לראות אותה?/מערכת וואלה!, צילום מסך

כאשר ווילדוס שבה לביתה והגדילה את התמונה, היא הופתעה לגלות שהחרק נראה כמו פיה. היא החליטה לקרואה למומחיות בנושא - בנותיה התאומות, מיה ומדיסון בנות החמש, ושאלה אותן איזה יצור מסתתר בתמונה. שתיהן השיבו שלא מדובר בחרק, אלא בפיה.

"בתחילה הייתי המומה ונבהלתי מאוד. חשבתי שמדובר במשהו הגיוני כמו יתוש, אבל כשהבנות הביטו בתמונה הן טענו שמדובר בפיה. לא היה להן שום ספק. הן לא היו צריכות לשכנע אותי כיוון שהן יודעות שאני מאמינה גדולה בפיות. כנראה שזאת הילדה הקטנה שמסתתרת בי, ומקווה שזה נכון", סיפרה ליסה בריאיון ל"דיילי מייל".

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
טינקרבל. כמובן./מערכת וואלה!, צילום מסך

שלא כמו ליסה ובנותיה, אנשים אחרים שראו את התמונה היו סקפטיים לגבי זהות המעופף. "כולם אמרו לי שמדובר ביתוש או יבחוש, וקיים סיכוי שזה נכון, אבל אני חושבת שזה צירוף מקרים גדול מדי. ברור שהיצור המעופף לבוש בבגדים ונעליים שמאפיינים פיות. בסוף היום, כולנו רוצים להאמין בקצת קסם. אין ספק שהתמונה הזאת הייתה רגע השיא שלי", סיפרה האם הנרגשת. האם בסיור הבא ביער תמצא ליסה גמדים? נמשיך לעקוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully