וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מפחיד: צילמו את השותפה שלהן לדירה מנסה להרעיל אותן עם חומר ניקוי

שתי סטודטיות שרבו עם חברתן לדירה חששו מהנקמה שלה ולכן מיקמו מצלמה נסתרת במטבח. הן נחרדו שגילו שהיא יורקת להן לאוכל ואז שופכת פנימה נוזל לניקוי חלונות. כעת היא עשויה להישלח ל-20 שנה לכלא

צילום מסך

כמעט לכל מי שאי פעם גר עם שותפים לדירה יש סיפורי אימה על השותף הנורא שלו, אבל אף אחד מכם לא ישתווה לסיפורים שיוכלו לספר התלמידות האלה באוניברסיטת דרום קרולינה. לחרדתן, הן גילו שהשותפה שלהן מנסה להרעיל אותן ושופכת נוזל לניקוי חלונות על האוכל שלהן במקרר.

על פי הדיוווחים בתקשורת המקומית, היילי קינג בת ה-22 נעצרה בחודש פברואר והשבוע היא הועמדה לדין, לאחר שצולמה על ידי שותפותיה לדירה כשהיא יורקת ושופכת נוזל לניקוי חלונות על האוכל שלהן. התקרית הזו צולמה על ידי שתי השותפות שלה לדירה, שנמאס להן מהריבים איתה וביקשו ממנה לעזוב. היא סירבה לפנות את הדירה והן חששו ממעשיה בעקבות זאת ולכן מיקמו מצלמה נסתרת במטבח המשותף שלהן. הן נחרדו לגלות שהצליחו לצלם את קינג כשהיא יורקת לתוך חלק ממכלי האוכל שלהן, ולאחרים היא השפריצה נוזל "ווינדקס" לניקוי חלונות - שמכיל חומרים רעילים.

היילי קינג שמואשמת שניסתה להרעיל את שותפותיה לדירה. police  South Carolina, אתר רשמי
דווקא נראית ילדה טובה... היילי קינג בתמונת המעצר/אתר רשמי, police South Carolina

לאחר מספר ימים קינג נעצרה והיא מואשמת כעת ב"שימוש לרעה ומכוון בסמים או מזון של בני אדם" – פשע שהעונש עליו עשוי להגיע ל-20 שנות מאסר. בחקירתה במשטרה היא הודתה במעשים ובנתים היא שוחררה בערבות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully