וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי החרם, עשרות הגיעו ליום הולדתה של רוזי: "מאוד מרגש"

30.4.2015 / 0:30

ילדים ומבוגרים רבים השתתפו במסיבת יום ההולדת של רוזי ביסמוט בת ה-11 בפתח תקווה, לאחר שאמה פרסמה בקשה ברשתות החברתיות. בין המשתתפים גם פליטי ריאליטי - וגם חלק מהילדים שהשתתפו בחרם עליה

עריכה: ניב פוקס; צילום: דוד קורן

עשרות רבות של ילדים ומבוגרים הגיעו אתמול (רביעי) לגינה ברחוב משה סנה בפתח תקווה כדי להשתתף במסיבת יום ההולדת של רוזי ביסמוט בת ה-11. זאת לאחר שאמה, אילנה, פרסמה הודעה בפייסבוק שבה ביקשה שיבואו לחגוג לילדה שחבריה וחברותיה עשו עליה חרם. בין המשתתפים הרבים, היו גם מפורסמים שהגיעו להביע הזדהות עם רוזי ולשמש דוגמה לצעירים נגד הטלת חרם.

"אני מאוד נרגשת", אמרה בדמעות הילדה רוזי, שהייתה לבושה בשמלה חגיגית. "אני חושבת שאנשים שבאו ממש התאמצו, ואני אוהבת את עם ישראל". לדבריה, "חרם זה דבר קשה, אבל היום אני מרגישה שאוהבים אותי מאוד". בין האורחים, היו גם חלק מהילדים שהשתתפו בחרם עליה.

עוד בוואלה חדשות:
המאבק בפיטורי הגננת הנכה נמשך: "משרד החינוך נחוש לפטרה"
תיעוד: עובד זר מכה באכזריות קשיש בן 84 שבו טיפל
ראש העיר ביטל טקס בר ובת מצווה לילדים עם מוגבלויות

יום הולדת לרוזי, פתח תקווה, אפריל 2015. דוד קורן, צילום מסך
"חרם זה דבר קשה אבל היום אני מרגישה שאוהבים אותי מאוד". רוזי/צילום מסך, דוד קורן

אמה של רוזי סיפרה כי "לפני כמה ימים ארגנתי לרוזי יום הולדת בטיול ג'יפים. היא הזמינה 18 ילדות מהכיתה, אבל רק אחת הגיעה. הבת שלי בכתה נורא וביקשה לבטל הכול". היא הוסיפה: "החלטתי שלילדה שלי יהיה יום הולדת שמח. פרסמתי את הסטטוס, אבל פחדתי שאנשים לא יגיעו וזה ירסק לה סופית את הביטחון. כשאני מסתכלת מסביב כמה אנשים באו, בא לי לבכות מהתרגשות".

הגינה קושטה בבלונים והאורחים הביאו עמם כיבוד. ליצנים התנדבו להופיע באירוע. אביבית בר זוהר, שהשתתפה בתכנית הריאליטי "האח הגדול", הגיעה יחד כמה מחבריה. "גילי מיילי פנה אלינו בקבוצת הפייסבוק ושלח לנו את הסטטוס", סיפרה, כשהיא מוקפת ילדים נרגשים. "אני חושבת שזה הדבר הכי מכוער שיש, ממש לקחתי ללב, ולכן אני פה. ילדים צריכים להבין שאסור להתנהג ככה כי להתנהגות כזאת יכולה להיות השפעה על הילד לכל החיים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
יום הולדת לרוזי, פתח תקווה, אפריל 2015. דוד קורן
"פחדתי שאנשים לא יגיעו"/דוד קורן

רבים מהילדים שהגיעו לאירוע לא הכירו את רוזי באופן אישי, אבל סיפרו שגם הם בעצמם סבלו מחרם בחייהם. אורטל, בת 11, סיפרה: "אני ממש מבינה אותה. במשך שלוש שנים אף אחד לא התקרב אליי בגלל ילדה אחת, אבל היועצת התערבה. באתי היום לשמח אותה ולאחל לה רק דברים טובים. היא ילדה מקסימה ואין לה ממה להיפגע".

הודעה ששלחה אם שארגנה לבתה מסיבת יום הולדת, פתח תקווה. פייסבוק, צילום מסך
הודעה ששלחה אם שארגנה לבתה מסיבת יום הולדת, פתח תקווה/צילום מסך, פייסבוק

בני נוער מתנועת בני המושבים הצטרפו לחגיגה והפעילו עמדת פופקורן. "רצינו לשמח ולעזור, חרם זה דבר מיותר", אמרו. רינה נשיא, תושבת פתח תקווה, הגיעה עם בתה ועם חברה נוספת, וסיפרה: "מה שעושים לה זה לא יפה וזה לא מוסרי. קראתי את הסטטוס וכאב לי הלב, אז החלטתי לבוא".

(עדכון ראשון: 22:43)

לפניות לכתבת: mor.shimony@walla.com

  • עוד באותו נושא:
  • פתח תקווה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully