וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גילתה שתלמידתה חיה בעוני מחפיר וגייסה המונים לעזרתה

27.4.2015 / 23:20

מורה שביקרה בבית תלמידת כיתה א' בתל אביב, גילתה שהוא ריק מאוכל ורהיטים. היא הפיצה הודעה ברשת ותוך שעות התגייסו עשרות בני אדם לטובת המשפחה. "ההירתמות של עם ישראל הייתה יוצאת דופן"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"תוך עשר שעות התמלא הבית ברהיטים". חלק מהאוכל שנתרם למשפחה/מערכת וואלה!, צילום מסך

תלמידת כיתה א' בבית הספר הדתי "יחד" בתל אביב התביישה במשך חודשים ארוכים לחשוף בפני מורתה את מקום מגוריה. בשבוע שעבר, כשהגיעה המורה לביקור בית בדירת התלמידה כחלק ממתכונת ביקורים קבועים, היא גילתה את הסיבה: הילדה התגוררה עם אמה בדירת חדר בבניין דירות מוזנח בעיר.

"היא גילתה שם שמיכות, שולחן, כסאות ושתי מזוודות, אך שום דבר מעבר. הבית היה ריק. בלי אוכל וללא רהיטים", סיפר גורם במוסד הלימודים.

עוד בוואלה! NEWS:
חילוץ, הקמת בית חולים ואיתור הישראלים: הכוח נחת בנפאל
"שכפ"ץ לעורף": 995 אירועי טרור נגד מג"ב בשנה וחצי
במחאה על ביטול הטיולים: התלמידים ישנו הלילה בתיכון

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"הבית ריק. אין מיטות. אין שולחן וכיסאות". הרהיטים שנתרמו למשפחה/מערכת וואלה!, צילום מסך

המורה לא ידעה כיצד להגיב, והציעה לאם שבתה תישן אצלה עד תחילת השבוע. בינתיים, עודכן צוות ההנהלה בבית הספר בפרטי המקרה, והציעו לאם לעבור לגור בדירה שכורה בשכונת פרדס-כץ בבני ברק. האם נענתה להצעה, אך העלתה בפני ההנהלה כי אין לה אוכל או רהיטים. הילדה התגוררה עד לאחרונה בחו"ל עם אמה, ובשל עניין משפחתי עברו לגור בארץ. בתה הגדולה, חזרה בתשובה ומתגוררת במרכז הארץ.

צוות בית הספר נרתם לעזור והחליטו להפיץ הודעה ברשתות החברתיות שבה תיארו את הסיטואציה הקשה שבה חיו האם והילדה. "חברים יהודים רחמנים. מקרה כאוב ומזעזע. במסגרת ביקורי בית מבית הספר הגיעה מורה לבקר תלמידה מכיתה א', וכשנכנסה לבית חשכו עיניה. בית ריק מכל וכל", נכתב. הילדה מגיעה לבית הספר עם נעלי בית כי אין לה נעלים". עוד נכתב: "הבית ריק. אין מיטות. אין שולחן וכיסאות. אין מקרר. אין מכונת כביסה. אין גם תנור ומי מדבר על ספה ומזנון. חברים חובה עלינו להירתם. להלביש את הילדה בת השמונה, לבוש והנעלה. אפילו יד שנייה. אם יש לכם ריהוט מינימלי, מגבות. אין כלום".

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"אם יש לכם ריהוט מינימלי, מגבות. אין כלום"/מערכת וואלה!, צילום מסך

ההודעה שהופצה בעיקר בקבוצות הווטסאפ קיבלה מענה מידי. "תוך עשר שעות התמלא הבית ברהיטים", אמר מנהל המוסד לוואלה! NEWS. "הביאו לה מקרר, תנור, מיטות, שמיכות, כריות, אוכל כיד המלך וכל מה שרק היה צריך. עד עכשיו הטלפונים לא מפסיקים לצלצל. המורות לא יכולות לנהל שיחת טלפון מבלי שיש להן שער ממתינות במהלכה. ההירתמות של עם ישראל הייתה יוצאת דופן".

לפניות לכתב יקי אדמקר: yakiadamker@gmail.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully