וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בחורה הציעה סקס ל-100 גברים ברחוב - כמה הסכימו?

בניסוי חברתי שנערך בקליפורניה בחורה פנתה ל-100 גברים אקראיים ברחוב והציעה להם לשכב איתה. כמה הסכימו וכמה סירבו? התוצאות יפתיעו גם אתכם

עמוד היוטיוב של whatever

אנדריאה וונדל יצאה לסיור ברחובות קליפורניה, ארה"ב, ושאלה 100 גברים אקראיים האם הם מעוניינים לקיים איתה יחסי מין. כל זה כמובן כחלק מניסוי חברתי המנסה לבדוק כמה גברים יהיו מוכנים ללכת על זה עד הסוף. להפתעתנו, נראה שגברים בעיקר אוהבים לדבר על סקס - ופחות לעשות אותו.

מתוך 100 גברים, רק 30 הסכימו להתלוות עם אנדריאה לביתה ולקיים עמה יחסי מין. השאר סירבו להצעה המפתה בחיוך ,כשהסיבות לסירוב מגוונות: כמה נשאלים התבלבלו מהישירות שלה וחשדו באמינותה, אחרים טענו שיש להם חברה שלא ממש תאהב את הרעיון והיו גם כאלה שפשוט סירבו לה - כי למי יש זמן עכשיו לעצור הכל ולהתפנות לסקס עם הבחורה הכי יפה שאי פעם תציע לכם לשכב איתה?

ניסוי חברתי - בחורה מציעה סקס ל-100 גברים ברחוב. צילום מסך
"מצטער אבל לא", 70 גברים סירבו לסקס עם אנדריאה/צילום מסך

הניסוי צולם במצלמה נסתרת והועלה ליוטיוב ב-20 באפריל - מאז הוא הפך לויראלי וזכה ליותר מ-3.8 מיליון צפיות. האחראי לניסוי הזה הוא ערוץ היוטיוב הפופולארי whatever, שביצע ניסויים דומים בעבר.. כך למשל, כשגבר פנה ל-200 נשים ברחוב והציע להן לשכב איתו - התוצאות היו צפויות ואפילו טיפה מחמירות - כשרק אחת הסכימה להצעה שלו (בעצם שתיים, אבל התברר שהשנייה הייתה יצאנית).

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

צפו בגרסה הגברית לניסוי הזה:

ניסוי דומה וקטן יותר, גם הוא בכיכובה של אנדריאה וונדל, נערך בקיץ 2013 כשאז התוצאות היו חצויות - מתוך 14 נשאלים, 7 הסכימו ו-7 סירבו.

האם אתם הייתם מסרבים להצעה?

צפו בניסוי הקודם של אנדריאה:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully