וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החדשות בדקה | צפו: רעידת האדמה תפסה את המגישה באמצע השידור

27.4.2015 / 9:30

כל החדשות של היום בדקה אחת: מיכל רשף מגישה לכם מאולפן וואלה! NEWS את כל מה שצריך לדעת ב-60 שניות. צפו במהדורה שמתעדכנת כל הזמן

מערכת וואלה

בית המשפט המחוזי בתל אביב קיבל היום את ערעור הפרקליטות וגזר שמונה חודשי מאסר בפועל על ראש עיריית בת ים לשעבר שלומי לחיאני. לחיאני יחל לרצות את עונשו ב-1 ביוני לאחר שהורשע בעבירות של הפרת אמונים.

כלי תקשורת ערביים דיווחו הבוקר כי צה"ל תקף מטרות של צבא אסד וחיזבאללה מצפון לדמשק. עם זאת, ההערכה היא כי מדובר בחלק מהקרבות בין הצבא למורדים, וישראל איננה מעורבת. אמש חיסל חיל האוויר הישראלי חוליית מחבלים מסוריה שהניחה מטען בסמוך לגדר הגבול ברמת הגולן.

מטוס ראשון של משפחות שהביאו לעולם ילדים בעזרת אם פונדקאית בנפאל נחת הלילה בישראל. מניין ההרוגים ברעידת האדמה עומד כעת על 3,218 בני אדם. קבוצת הורים ישראלים שילדיהם טיילו בנפאל מתכננים להפגין בצהריים מול משרד החוץ בירושלים, בדרישה לסייע בחילוץ ילדיהם.

רעידת האדמה הקטלנית תפסה את מגישת הטלוויזיה הזו בבנגלדש השכנה באמצע השידור החי. המגישה ניסתה לשמור על קור רוח ולהמשיך בריאיון כרגיל, אולם לבסוף נאלצה לסיים את השידור לאחר שהאורחת שלה נמלטה על נפשה.

תחזית מזג האוויר: היום תחול עלייה נוספת במידות החום וייעשה שרבי בהרים ובפנים הארץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully