וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנט לנתניהו: מוותר על תיק החוץ, דורש את תיק החינוך

26.4.2015 / 1:40

החלטתו של יו"ר הבית היהודי סוללת את דרכו של ליברמן להמשיך ולכהן בתפקיד שר החוץ. בנט צפוי לקבל שני תיקים נוספים עבור מפלגתו. אורי אריאל צפוי להתמנות לשר החקלאות ואת התיק השלישי תקבל איילת שקד

יו"ר הבית היהודי נפתלי בנט נואם במטה לאחר תוצאות המדגם, מרץ 2015. קובי אליהו
נפתלי בנט/קובי אליהו

יו"ר הבית היהודי, נפתלי בנט, הודיע אמש (שבת) לראש הממשלה, בנימין נתניהו, כי הוא דורש לקבל את תיק החינוך, וכי הוא מוותר סופית על דרישתו לקבל את תיק החוץ. לדברי גורמים בבית היהודי, נתניהו אמור להשיב לבנט ביומיים הקרובים. עוד ציינו בבית היהודי, כי השר בנט נפגש בשבועות האחרונים עם שרים ומנכ"לי משרד החינוך לשעבר, וכן עם מנהלי בתי ספר, על מנת ללמוד את התיק לקראת כניסתו האפשרית לתפקיד.

בליכוד הציגו השבוע בפני יו"ר הבית היהודי את האופציה לבחור בין תיק הכלכלה, בתוספת משרד האסטרטגיה, ובין תיק החינוך. בנט צפוי לקבל עבור מפלגתו שני תיקים נוספים: השר אורי אריאל צפוי להתמנות לשר החקלאות ולהיות אחראי בין היתר על החטיבה להתיישבות. תיק נוסף אמור להימסר לאיילת שקד. בימים האחרונים עלתה האפשרות ששקד תתמנה לשרת התרבות והספורט, אולם הדבר טרם סוכם.

עוד על המשא ומתן הקואליציוני:
נתניהו מגלה את הדרך המייסרת לממשלה המובנת מאליה
נתניהו וכחלון מתקרבים לסיכום עקרוני: "עדיין יש פערים"
בנט: "מסירת תיק הדתות לש"ס - סוף המו"מ עם הבית היהודי"

אביגדור ליברמן. נועם מושקוביץ
ימשיך לכהן בתפקיד שר החוץ? ליברמן/נועם מושקוביץ

הוויתור של בנט על תפקיד שר החוץ סולל למעשה את דרכו של יו"ר ישראל ביתנו, אביגדור ליברמן, להמשיך ולכהן בתפקיד. זאת על אף שקיבל שישה מנדטים בלבד בבחירות. במקרה שמשרד החינוך אכן יימסר לבנט, צפויה להיווצר מתיחות בתוך מפלגת הליכוד, כיוון שהתיק עליו בנט ויתר, תיק הכלכלה, נחשב לבכיר ואטרקטיבי פחות. שניים מבכירי הליכוד, גלעד ארדן ויובל שטייניץ, כבר הבהירו כי הם מעוניינים בתפקיד במידה שתיק החוץ לא יישאר בידי הליכוד.

הבוקר צפויות להיערך במשכן הכנסת שתי פגישות משא ומתן קואליציוני עם נציגי כולנו ועם נציגי יהדות התורה. הפערים בין שתי המפלגות ובין הליכוד קטנים, וההערכה היא כי בימים הקרובים ייחתמו מולם ההסכמים הקואליציוניים.

לפניות לכתב עמרי נחמיאס: omri_n@walla.net.il

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully