וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אותרו בשלום האב ושני ילדיו שיצאו לטייל במדבר יהודה ונעלמו

24.4.2015 / 1:42

האב ושני הילדים, בני 12 ו-14, נמצאו כשהם ישנים בשקי שינה בשטח, דבר שאסור על פי חוק. בתום ויכוח קצר עם צוותי החילוץ שהסבירו להם כי עליהם להתפנות, הם החלו את דרכם החוצה משטח נחל דרגה שבו שהו

נחל דרגה. רשות הטבע והגנים
מטיילים בנחל דרגה/רשות הטבע והגנים

אב ושני ילדים, בני 12 ו-14, שיצאו אתמול (חמישי) לטייל בנחל דרגה שבמדבר יהודה ונעלמו משעות בבוקר - אותרו כשהם ישנים בשקי שינה. מאחר שהדבר אסור על פי החוק, צוותי המחלצים ביקשו מהם לצאת משטח הנחל. לאחר ויכוח קצר שהתפתח עם צוותי החילוץ, החלו האב וילדיו את דרכם החוצה.

האב ושני ילדיו נעלמו אתמול בשעה 9:00 בבוקר ומאז לא היו זמינים בטלפון ולא נענו לקריאות צוותי החיפושים. צוותים של מתנדבי יחידת החילוץ מחוז ש"י הגיעו למקום על מנת לסייע בסריקות אחריהם. כמו כן, אתמול פקד את האזור מזג האוויר קשה אשר כלל טמפרטורות נמוכות ורוחות חזקות.

בנחל דרגה אשר שוכן במדבר יהודה קיים מסלול הליכה מסומן בדרגת קושי בינונית עד קשה. אורך המסלול הוא כארבעה קילומטרים ולאורכו פזורים יתדות נעוצות בסלעים המשמשות לאחיזה במהלך המסלול.

לפני כחודש חילצו אנשי יחידת החילוץ מגילות מחוז ש"י מטיילת בת 21 שנפלה מגובה ארבעה מטרים בנחל דרגה. הצעירה חולצה לאחר שנלכדה בין מפלים וגבים מלאי מים בתוך ערוץ הנחל. מסוק של יחידת החילוץ פינה אותה לבית החולים הדסה עין כרם בירושלים כשהיא סובלת מפגיעות בגבה ובראשה ומצבה מוגדר בינוני.

עוד ידיעות בוואלה חדשות:
רקטה נפלה בשטח פתוח בשער הנגב; אין נפגעים ולא נגרם נזק
מח"ט גולני על הנפילה בדרום במשדר וואלה! NEWS: "נדע לטפל בזה"
מאמצים לצאת מהמבוי הסתום: נציגי הליכוד וש"ס ייפגשו מחר

(עדכון ראשון: 23:18)

1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully