וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קצינה ושפנפנת פלייבוי לשעבר נעצרה לאחר שנאבקה בשוטרים

מישל מנהארט, יוצאת צבא ושפנפנת פלייבוי במיל' נאבקה בשוטרים שהגיעו להפגנה שהתקיימה באוניברסיטה בוירג'יניה, בה סטודנטים דרכו על דגל ארצות הברית

צילום מסך

הפגנה שהתקיימה השבוע באוניברסיטה בוירג'יניה, ארצות הברית, קיבלה תפנית מסעירה לאחר שמישל מנהארט בת ה-38 נעצרה בעקבות מאבק בשוטרים שהגיעו למקום. זה הזמן לציין שמישל, חוץ מהיותה קצינה לשעבר בצבא ארה"ב, הצטלמה בעירום למגזין פלייבוי בשנת 2007. חלק מהתמונות כללו שימוש באלמנטים צבאיים, והעניין עורר סערה גדולה. בעקבות הסערה היא הורדה בדרגה ושחררה מחיל האויר.

המעצר תועד על ידי סטודנטים ששהו במקום. לטענת מונהארט, היא הגיעה להפגנה לאחר שנודע לה כי מפגינים השליכו את דגל ארה"ב על הרצפה ודרכו עליו. מישל, ששירתה בכווית, לקחה את העניין ברצינות והגיעה למקום כדי להתעמת עם המפגינים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כשהיא הצטלמה לפלייבוי היה לה קצת פחות כבוד לדגל/מערכת וואלה!, צילום מסך

"לא רציתי שום קשר למה שקורה שם, אבל סטודנט התקשר אלי וסיפר לי שהדגל מונח על האדמה ודורכים עליו. הגעתי למקום וניגשתי להרים את הדגל כיוון שמקומו לא על הרצפה", אמרה מונהארט ל" Valdosta Daily Times".

המפגינים, שהפגינו נגד גזענות כלפי הקהילה השחורה, דרשו את דיגלם חזרה. בסרטון שעלה לפייסבוק נשמעת אשת הצבא לשעבר אומרת שהיא "לא מבינה מדוע הם דורכים על הדגל של ארה"ב- אם אתם רוצים למחות נגד הקהילה הלבנה תמצאו אדם לבן ותדרכו עליו, אך לא על הדגל". עוד הוסיפה ואמרה כי "בגלל הדגל הזה, יש לכם את החופש והיכולת לעשות כרצונם. אינני נגדכם - אני נגד הפעולה הזו שבה אתם נוקטים כרגע"

כאשר השוטרים הגיעו למקום וניסו להרחיקה, החלה השפנפנה לשעבר להשתולל ולצעוק. למרבה הצער, הפרשה הסתיימה רק לאחר שהיא נאזקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully