וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד נדיר: אלף סרטני עכביש יצרו פירמידה ענקית בלב ים

צוללנית ממלבורן תיעדה פירמידת סרטני עכביש עצומה במעמקי הים ובטוחה שזו פירמידת הסרטנים הגדולה ביותר שצולמה אי פעם, "זה באמת מאורע יוצא דופן"

צילום חובבים יוטיוב

כ-1,000 סרטני עכביש התכנסו יחדיו בקרקעית הים ויצרו פירמידה עצומה של סרטנים מתהלכים אחד על פרצופו של השני. למזלה של הצוללנית פי.טי הירשפלד בת ה-44, היא נכחה במקום כדי לתעד את המאורע הנדיר הזה, עליו היא כתבה בבלוג האישי שלה בו היא נוהגת לספר על הרפתקאותיה מתחת למים.

המראה המרהיב הזה צולם מול חופי ליירגוורי, שליד מלבורן, אוסטרליה. בתקופה זו של השנה סרטני העכביש מתאספים במצולות ומתכוננים לקראת הגירה המונית, שם הם גם משילים בבטחה את השריון שלהם. "אני מקווה להמשיך לעקוב אחריהם גם בשלב ההגירה וללמוד עליהם יותר", סיפרה הירשפלד לחדשות 9news.com.au "לדעתי זו פירמידת הסרטנים הגדולה ביותר שתועדה אי פעם. זה מאורע יוצא דופן".

פירמידת של סרטני עכביש. צילום מסך
מתכוננים להגירה המונית. ערימת סרטנים על קרקעית הים/צילום מסך

שמחתה של הירשפלד הפכה במהרה לדאגה כשהבחינה שחלק מהסרטנים הסתבכו בחוט דייג, "הנחתי את המצלמה שלי על הקרקע ל-10 עד 15 דקות כדי לעזור להתיר אותם מהחוטים. צפיתי בעבר בהתאספויות של סרטני העכביש אבל הם מעולם לא הגיעו לגובה כזה. התרגשתי לראות שהם הגיעו במספרים כה גבוהים".

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

עוד בנושא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully