וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

7 נשים נוספות התלוננו נגד ה"קבליסט" מרמלה: "חיבקת אותי"

19.4.2015 / 21:25

בימים האחרונים התלוננו במשטרה נשים נוספות נגד הרב יהושע אוזן, החשוד שתקף מינית נשים שהגיעו אליו לייעוץ. כמו כן, נערך עימות ראשון בינו לבין אחת משתי המתלוננות הראשונות, שטענה כי אנס אותה בעת ששהו בצפון. ביום שלישי יובא בשנית להארכת מעצר

ניידת משטרה. מגד גוזני
ניידת משטרה/מגד גוזני

הרב יהושע אוזן, "הקבליסט" מרמלה שנעצר בשבוע שעבר בחשד שאנס וביצע עבירות מין בשתי נשים שהגיעו אליו לייעוץ, ממשיך ומסתבך. בימים האחרונים התלוננו נגדו במשטרה שבע נשים נוספות. בכל המקרים מדובר בחשד לביצוע מעשים מגונים, שכללו נשיקות, חיבוקים ונגיעות באיברים מוצנעים. בהתאם לעדויות שמסרו הנשים, הצליחו חוקרי מפלג ההונאה של משטרת מחוז המרכז לשרטט את דפוס הפעולה של החשוד.

עוד בוואלה חדשות:
תושב צפון הארץ תועד כשהוא מקיים יחסי מין עם כלב לברדור
כך כמעט מנע בית הדין הרבני ממסורבת גט לצאת לחופשי
הפרקליטות: אביו של אייל גולן הבטיח לנערות יחסי מין עם בנו

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מתוך אתר האינטרנט של החשוד במעשים/מערכת וואלה!, צילום מסך

בסוף השבוע ביצעו החוקרים עימות ראשון בין אוזן לבין אחת משתי המתלוננות הראשונות. "חיבקת אותי", הטיחה האישה בפני "המקובל". החשוד הכחיש במהלך העימות כי התקיים מגע מיני בינו ובין האישה, ובינו ובין נשים אחרות. המתלוננת השנייה טענה שהחשוד אנס אותה בעת ששהו בצפון, פרט שגם אותו הכחיש ומסר גרסת אליבי.

ביום שלישי הקרוב מתכוונים חוקרי המשטרה להביאו פעם נוספת לבית המשפט ולבקש את הארכת מעצרו. סנגורו, עו"ד אשר חן, שהכחיש את המיוחס למרשו, אמר כי ככל "שהחקירה נמשכת, מרשי ממשיך לדבוק בגרסתו כי לא פגע בנשים ולא ביצע בהן עבירות מין מכול סוג שהוא".

על פי החשד, אוזן תקף מינית נשים שהיו נתונות במצוקה והגיעו אליו לייעוץ. מעצרו התבצע בתום חקירה סמויה, שבמהלכה נגבו נגדו עדויות. החשוד התפרסם בעבר בשל העובדה שהפך ליורשו של חתן פרס ישראל משה וילנסקי. בכך הפך החשוד לבעל הזכויות על תגמולי שיריו ולחניו של וילנסקי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully