וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אשת הזמר החשוד בתקיפתה מבקשת להתגרש: "התפרק עליי באלימות"

19.4.2015 / 11:05

אחרי שהגישה תלונה נגד בעלה במשטרה בטענה שאיים עליה והכה אותה, האישה טוענת כעת כי פרידה סופית בין השניים תספק פתרון הולם למצב. "היא ממש פחדה ממנו. זה מצב לא קל, ולכן היא מבקשת להתגרש ממנו במהירות", סיפר מקורבה

צילום: דוד קורן, עריכה: ניב פוקס

אשת הזמר המוכר החשוד שתקף אותה ואיים על חייה מבקשת לפתוח באופן מידי בהליך גירושים - כך נודע הבוקר (ראשון) לוואלה חדשות. האישה, שתלונתה היא שהובילה למעצרו של הזמר, טענה מוקדם יותר כי המעשים נופחו. כעת היא טוענת כי הגירושים יספקו פתרון הולם למחלוקות בין השניים.

בני הזוג נישאו לפני יותר משנתיים. האישה סיפרה לחוקרי מרחב יפתח כי האלימות של בעלה כלפיה החל עוד לפני הנישואים. לדבריה, הוא נהג לתקוף אותה מילולית, לאיים עליה ואף לתקוף אותה פיזית בכמה הזדמנויות בעבר. בשיחה עם אחד ממקורביה סיפרה: "הוא נוהג לשתות ולעתים גם לעשות סמים. הוא היה חוזר הביתה כשהוא שתוי ואז מתפרק עליי באלימות".

עוד בוואלה חדשות:
גל התאבדויות אחרי "צוק איתן" שינה את תכנית הפעולה של צה"ל
פאינה קירשנבאום עוכבה לחקירה; חיפוש נערך בביתה
עיריית חיפה חסמה את הכניסה למפעלים המזהמים במפרץ חיפה

הזמר החשוד שהכה את אשתו בבית המשפט, 18 באפריל 2015. דוד קורן, מערכת וואלה! NEWS
הזמר בבית המשפט, אתמול/מערכת וואלה! NEWS, דוד קורן

"צריכים להבין שכשהוא היה מטלטל אותה או כשהיה משליך אותה על המיטה באגרסיביות, זה אירוע חמור", סיפר המקורב. "היא ממש פחדה ממנו. הוא גדול ממנה בהרבה, וכל דחיפה קלה שלו היא עוצמתית עבורה. המצב שאליו היא נקלעה לא קל, ולכן היא מבקשת להתגרש ממנו במהירות".

פרקליטה של האישה, עו"ד רועי אטיאס, מסר בתגובה: "מבחינתה, פרידה סופית היא עונש הולם עבורו, והיא תספק פתרון למצב שאליו נקלעה".

אתמול שוחרר הזמר, תושב תל אביב, למעצר בית בתנאים מגבילים. הוא מכחיש את המעשים המיוחסים לו.

לפניות לכתב: aviash123@walla.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully