וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוכב אופניים בן 62 התמוטט ומת באזור הכינרת

18.4.2015 / 16:45

הרוכב, תושב מרכז הארץ, טייל עם רעייתו צפונית-מערבית ליישוב כרכום שבצפון הכינרת. לאחר שהוא התמוטט, האישה התקשרה למוקד מד"א, שהזניק מסוק בניסיון לאתר את הזוג. בתום מאמצי ההחייאה, הצוותים הרפואיים קבעו את מותו

רוכב אופניים התמוטט במהלך רכיבת שטח בגליל העליון, אפריל 2015. מד"א
הצוותים בזירת האירוע, היום/מד"א

גבר בן 62 התמוטט היום (שבת) ומת במהלך רכיבה על אופניים בשטח, צפונית-מערבית ליישוב כרכום שבצפון הכינרת. לאחר איתור הנפגע בסיוע מסוק של מגן דוד אדום ואמצעים טכנולוגיים, העניקו לו חובשים ופרמדיקים טיפול רפואי וביצעו בו פעולות החייאה מתקדמות וממושכות, שבסופן נאלצו לקבוע את מותו.

רוכב האופניים, תושב מרכז הארץ, התמוטט במהלך טיול שערך ככל הנראה עם רעייתו באזור. האישה התקשרה למוקד מד"א בטבריה וסיפרה כי בעלה התעלף וכי הוא "בקושי מצליח לדבר איתה". כשצוותי מד"א הגיעו למקום, התברר כי מדובר באירוע לבבי.

עוד בוואלה חדשות:
דנינו: יש שישה עדי מדינה בפרשת השחיתות בפוליטיקה
המשטרה עצרה זמר מוכר בחשד שאיים על אשתו והכה אותה
שריפה פרצה בבניין משרדים ברמת גן

גליה וולף, קצינת המשמרת במוקד המרכזי של מד"א בטבריה, סיפרה: "תוך כדי השיחה, ניסיתי לאתר את המיקום המדויק ושיגרתי למקום ניידת טיפול נמרץ 4X4, על מנת שהצוות יוכל להיכנס לשטח המתואר".

"במקביל, הזנקנו מסוק לאוויר כדי שיסייע באיתור הזירה והפעלנו טכנולוגיות לאיתור המקום", הוסיפה וולף. הודעת טקסט שנשלחה לטלפון שממנו התקבלה הקריאה סייעה לאתר את מיקום הטלפון. לדבריה, "ככל הנראה בגלל בעיית קליטה התקשינו לאתר את השניים. המסוק זיהה אותם מהאוויר ונחת. הצוות הרפואי ירד והפרמדיקים והחובשים התחילו לבצע בגבר פעולות החייאה. אחרי כמה דקות הגיע למקום גם הניידת, והצוות המשיך בפעולות ההחייאה. לצערנו, אחרי כשעה נאלצו הצוותים לקבוע את מותו".

לפניות לכתבת: adihashmonai@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully