וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: נוסע הציל גבר שנפל לפסי הרכבת בפילדלפיה

סוכנויות הידיעות ואבי אשכנזי

18.4.2015 / 15:22

רשות התחבורה שיבחה את אומץ לבו של צ'רלנס קולינס בן ה-28, שהציל את חייו של אדם שנפל לפסים, אך הדגישה כי האירוע יכול היה להסתיים אחרת לו רכבת הייתה מתקרבת. וגם: שריפה פרצה בבניין משרדים ברמת גן. מדברים על זה - הסיפורים הגדולים של היום

צילום: Sky News עריכה: שניר דבוש

14:05: "עליהם היה להזעיק את הקופאי"

תיעוד שפרסמה שלשום רשות התחבורה של העיר פילדלפיה שבארצות הברית מראה את הרגעים הדרמטיים לאחר נפילת גבר מהרציף אל פסי הרכבת. בעוד שרוב הנוכחים עומדים המומים, נראה אדם אחד קופץ אל הפסים ללא היסוס ומרים משם את אלפרד מקמני, ששבר כמה מעצמותיו וככל הנראה יזדקק לניתוח, אך צפוי לשרוד את הנפילה.

צ'רלס קולינס בן ה-28, שנחלץ לעזרת מקמני, נפצע קלות ברגלו. זמן קצר לאחר מכן הגיעו שוטרים וסייעו לשני הפצועים.

רשות התחבורה עצמה שיבחה את אומץ לבו של קולינס ושל נוסעים אחרים שמיהרו להזעיק עזרה. עם זאת, היא הדגישה שהאירוע היה יכול להסתיים אחרת לו רכבת הייתה מתקרבת למקום. "עליהם היה להזעיק את הקופאי, או להשתמש במפסק החירום על מנת לסגור את מערכת החשמל", נמסר.

14:17: שריפה פרצה בבניין משרדים ברמת גן

שריפה פרצה היום בקומה ה-20 בבניין המשרדים "בסר" ברמת גן. תשעה צוותי כיבוי ממחוז דן שהוזעקו למקום הצליחו להשתלט על האש. טרם התבררה הסיבה לפרוץ האש, ולא דווח על נפגעים.

מדובר בפעילות הראשונה מסוגה של כוחות הכיבוי, על פי תורת הלחימה החדשה להתמודדות עם שירופת בגורדי שחקים. מנופי גבהים הנמצאים בשימוש שירותי הכיבוי ברחבי העולם מגיעים לרוב לגובה של כ-15 קומות. עם זאת, בשנים האחרונות מכבי האש בישראל פיתחו תורת לחימה שמתבססת על התחקירים של פיגועי 11 בספטמבר בארצות הברית.

"במהלך פעולות הכיבוי השתמשנו בנקודות המים בקומות מתחת, כדי להזרים מים לכיבוי בשתי הקומות שבערו", הסביר גורם במכבי האש. הדליקה פרצה בקומה ה-20, אולם העשן והאש התפשטו לקומה ה-21. כוחות הכיבוי סגרו את שתי הקומות שנפגעו, ועבודות השיקום צפויות להסתיים בשבועות הקרובים.

שריפה שפרצה במגדל "בסר" ברמת גן, אפריל 2015. כיבוי אש, מערכת וואלה! NEWS
השריפה במגדל "בסר", היום/מערכת וואלה! NEWS, כיבוי אש
שריפה שפרצה במגדל "בסר" ברמת גן, אפריל 2015. כיבוי אש, מערכת וואלה! NEWS
זירת האירוע/מערכת וואלה! NEWS, כיבוי אש
שריפה שפרצה במגדל "בסר" ברמת גן, אפריל 2015. כיבוי אש, מערכת וואלה! NEWS
שריפה שפרצה במגדל "בסר" ברמת גן, אפריל 2015/מערכת וואלה! NEWS, כיבוי אש
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully