וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד: ניסיון הברחה של שוהה בלתי חוקית בתא המטען

18.4.2015 / 11:50

אחד מכלי הרכב שעבר במחסום חיזמה שליד פסגת זאב עורר את חשדם של לוחמי מג"ב, שמיד עצרו את הנהג לבדיקה. בתא המטען נמצאה אישה כבת 40 שניסתה להיכנס לשטח ישראל. "כשניגשתי לנהג היה ניכר על פניו שהוא לחוץ ומבולבל"

חטיבת דובר המשטרה

ללוחמי משמר הגבול ולחיילי המשטרה הצבאית שהוצבו אתמול (שישי) במחסום חיזמה שליד פסגת זאב חיכתה הפתעה. בבדיקת תא המטען של אחד מכלי הרכב במקום נמצאה אישה כבת 40 שניסתה להיכנס לשטח ישראל.

לוחמי מג"ב מכירים היטב את הדרכים היצירתיות שבהן מנסים תושבי השטחים להיכנס לישראל ללא אישורים, ולכן הם תמיד דרוכים וערניים. כך אירע אתמול בשעות הצהריים המוקדמות כאשר אחד מכלי הרכב עורר את חשדם של הלוחמים שמיד עצרו את הנהג לבדיקה.

"כשניגשתי לנהג היה ניכר על פניו שהוא לחוץ ומבולבל", סיפר מפקד המחסום רב סמל ראשון סעיד אבו-האדיר. "מיד כשהתבקש להזדהות הבנתי שמשהו לא כשורה. החשוד נשאל לאן מועדות פניו והשיב שהוא ובתו בת השנה, הישובה בספסל האחורי, בדרכם לביקור משפחתי".

עוד בוואלה חדשות:
הושג הסכם: ישראל תעביר לפלסטינים את כספי המסים
התחזית: מעונן חלקית עד נאה, בהמשך השבוע - התחממות ניכרת
אוסטרליה: 5 נערים חשודים כי תכננו פיגוע בהשראת דאעש

אישה פלסטינית כבת 40 נתפסה בתא המטען של כלי רכב במחסום חיזמה, אפריל 2015. דוברות המשטרה, חטיבת דובר המשטרה
האישה יוצאת מתא המטען/חטיבת דובר המשטרה, דוברות המשטרה

בשלב זה החלו מפקד המחסום ושוטרי המשטרה הצבאית בבדיקה קפדנית ברכב, וההפתעה לא איחרה לבוא. עם פתיחת תא המטען זיהו הלוחמים את האישה, הורו לה לצאת מתא המטען והחלו בבדיקתה. נהג הרכב ציין כי ידע שלאישה אין אישור להיכנס לישראל, אך רצה להביאה לביקור משפחתי.

"רק במהלך השעות האחרונות עצרנו במחסום חמישה חשודים שניסו להיכנס לשטח ישראל בתחבולות ובדרך לא חוקית, וכמו כן, סיכלנו ניסיון הברחה של 80 ק"ג בשר פסול לאכילה", הוסיף אבו-האדיר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
התרעות לפיגוע בירושלים - בדיקות במחסום חיזמה., פברואר 2013. יואב דודקביץ'
בדיקות במחסום חיזמה/יואב דודקביץ'

בכל ימות השנה מבצעים שוטרי משטרת ישראל ולוחמי משמר הגבול מגוון פעילויות שתכליתן לצמצם את השהייה הבלתי חוקית בישראל. חלק מהפעילות לאיתור השוהים הבלתי חוקיים היא אקראית, וכוללת מחסומי פתע ובידוק אקראי וחלקה האחר מסתמך על מידע מודיעיני, לרוב על אודות המסיעים עצמם.

מפקד הפלוגה שאיתרה את ההברחה, רב-פקד ינון נהרי, סיפר כי פעילות לוחמי משמר הגבול נגד שוהים בלתי חוקיים מתקיימת לאורך כל השנה, "כחלק בלתי נפרד מהפעילות המבצעית השוטפת בתחומי פשיעה וסיכול פעילות חבלנית עוינת". לדבריו, "גם בתקופות רגישות, הפעילות הזאת נמצאת בראש סדר העדיפויות של המשטרה".

האישה, תושבת הכפר ענאתא שמצפון-מזרח לירושלים, ונהג הרכב, נלקחו לחקירה במטה משמר הגבול בעוטף ירושלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully