וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוב: נחש נמצא בארגז חול במתחם גני ילדים בפתח תקווה

16.4.2015 / 19:28

הנחש נמצא בארז החול ברחוב איסר הראל חודש לאחר הפרסום בוואלה חדשות בדבר נחשים ועקרבים שנמצאו במתחם שבשכונת אם המושבות. "הזמינו לוכד נחשים, וגם הוא לא הצליח ללכוד אותו". מדברים על זה – הסיפורים הגדולים של היום

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הנחש בארגז החול/מערכת וואלה!, צילום מסך

חודש לאחר הפרסום בוואלה חדשות בדבר נחשים ועקרבים שנמצאו במתחם גני הילדים בשכונת אם המושבות שבפתח תקווה, נחש נוסף נמצא אתמול (רביעי) בארגז חול מתחם גני הילדים ברחוב איסר הראל שבעיר. זאת, למרות מחאת ההורים בשבועות האחרונים, שדורשים להחליף את החול מחשש לתברואה ירודה.

רחל, אחת האימהות שמצאה את הנחש, סיפרה לוואלה חדשות: "בדרך לקחת את הילדים מהחוג, פגשנו את הנחש. הייתה איתי אימא נוספת. זה היה מלחיץ. התקשרתי למוקד 106, הם שלחו סייר והוא ניסה ללכוד אותו, אבל הנחש פשוט נכנס לחור בחומה". לדבריה, "הזמינו לוכד נחשים, וגם הוא לא הצליח ללכוד אותו".

עוד בוואלה חדשות:
"תבואו דחוף": האזינו לשיחה למד"א אחרי הדריסה בירושלים
פרסום ראשון: הרמז האבוד בתיק הרצח של נועה אייל
נחיתת חירום, סיגריה במטוס והליכה בחום: הסיוט של נוסעי ארקיע

"היום בבוקר, העירייה שמה בד יוטה בכניסה לגנים, אני לא יודעת עד כמה זה יעזור", הוסיפה רחל. "אנחנו ממשיכים במחאה שלנו להחליף את החול, זה פשוט גועל נפש. העירייה פשוט מתנערת. מתלוננים בלי הפסקה - ולא עושים כלום. אנחנו פשוט מפחדים שיקרה משהו לילדים. עד שלא יקרה משהו הם לא יתעוררו".

מייל בתחתית כתבות: danayark@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully