וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשל תסחיף מי שפיר: יולדת ועוברה מתו בבית החולים לניאדו

16.4.2015 / 14:21

עם הגעתה של הצעירה בת ה-24 לבית החולים בנתניה, הבחין הצוות הרפואי שלעובר שהיא נושאת ברחמה אין דופק. היא הובהלה לחדר הלידה, שם החל מצבה להידרדר ולאחר זמן קצר נאלצו הרופאים לקבוע את מותה. גם העובר שברחמה לא שרד. בית החולים: "בוחנים לעומק את המקרה"

בית חולים לניאדו. אפריל 2014. יותם רונן
בית החולים לניאדו/יותם רונן

צעירה בת 24 מתה אמש (רביעי) במהלך הלידה בבית החולים לניאדו בנתניה, ככל הנראה בעקבות תסחיף מי שפיר. היולדת הגיעה לבית החולים לקראת חצות כשהיא מלווה בבני משפחה. במהרה הבחין הצוות הרפואי שלעובר שהיא נושאת ברחמה אין דופק. היא הובהלה במהרה לחדר הלידה שם איבדה את הכרתה ובהדרגה איבדה גם דופק. בשל ההידרדרות המהירה במצבה צוות בית החולים לא הצליח לייצב את מצבה והיא נפטרה. גם העובר שברחמה לא שרד. בבית החולים בודקים את נסיבות המקרה.

עוד בוואלה חדשות:
בתה חזרה הביתה מהצהרון עם טלאי צהוב: "אנחנו מזועזעים"
"רטובים ומבוהלים": עשרות נהגים נתקעו בהצפות בירושלים
שלום נדרס למוות בירושלים: "נרצח בידי בן עוולה"

"בית החולים לניאדו משתתף בצער המשפחה"

מדובר באישה צעירה שהייתה בשבוע ה-38 להיריונה, אשר ככל הידוע היה תקין. ההערכה הראשונית היא כי מדובר במקרה נדיר של תסחיף מי שפיר - סיבוך מסוכן ביותר במהלך הלידה - שלא ניתן לחזות מראש מי תלקה בו. אך מוקדם מדי לקבוע בוודאות מה הביא למקרה המצער.

מבית החולים לניאדו מסרו בתגובה: "בית החולים לניאדו משתתף בצער המשפחה. אנו בוחנים לעומק את המקרה". במשרד הבריאות אישרו את פרטי המקרה ומסרו כי "הבוקר דווח על אירוע מוות של יולדת במהלך הלילה בבית החולים לניאדו. משרד הבריאות ממתין לפרטים מבית החולים ויודיע על המשך הטיפול במקרה".

לפניות לכתבת מור שמעוני: mor.shimony@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully