וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קריאה לחרם על השחקנית ענת וקסמן: "חוליגנית"

15.4.2015 / 18:45

סגן יו"ר מרכז השלטון המקומי קרא להחרים את השחקנית ואנשי רוח אחרים בעקבות "הפקפוק בלגיטימציה של אלו שהצביעו לליכוד". וגם: צפו בשר ההגנה שלא יודע מי עומד בראש דאעש. מדברים על זה – הסיפורים הגדולים של היום

צילום מסך

18:45: קריאה לחרם על השחקנית ענת וקסמן

ראש עיריית דימונה, בני ביטון, המשמש גם כסגן יו"ר מרכז השלטון המקומי ויו"ר פורום ערי הפיתוח והפריפריה במרכז השלטון המקומי, פנה היום (רביעי) לראשי הרשויות בארץ בבקשה לא להסתפק בהוקעתה של השחקנית ענת וקסמן, אלא אף לנקוט נגדה צעדים מעשיים.

"לפני פחות מחודש הסתיימה מערכת בחירות שיש אומרים כי הייתה נינוחה מידי עד לכדי שעמום", כתב להם. "מערכת זו הסתיימה, למרבה הפתעתם של שונאי המחנה הלאומי, בניצחון מוחץ של הליכוד והעומד בראשו מר בנימין נתניהו. אלא שבעוד שהמפלגות שהפסידו השלימו עם ההפסד ואף נוהגות מאז באופן ממלכתי, צצו לאחרונה כל מיני חוליגנים המכנים עצמם 'אנשי רוח ותרבות' והחלו להביע פקפוק בלגיטימציה של אלו שהצביעו לליכוד בפרט ולימין בכלל".

ענת וקסמן בריאיון לדני קושמרו. צילום מסך
ענת וקסמן בתכנית "מדינה אחת לשני עמים'"/צילום מסך

לדבריו, "הללו לא בחלו במילים בבואם לתאר את שאט נפשם מה'ביביסטים' שלשיטתם גנבו להם את השלטון, כינו אותם בכינויי גנאי ואף ציינו כי מדובר באנשים המאיישים את השוליים, מתגוררים בעיירות פיתוח ובפריפריה, מרבים לנשק מזוזות, להצטייד בקמיעות ואף להשתטח על קברי צדיקים כחלק מהתנהלות פגאנית. הגדילה מכולם, ודווקא לאחר מערכת בחירות, השחקנית הלא נחשבת ענת וקסמן, שבתכנית הטלוויזיה 'מדינה אחת לשני עמים' כינתה את מצביעי הליכוד בכינויים שהס מלהזכירם, רמזה על גזענותם ואף טענה כי הצבעתם איננה רציונאלית".

הוא קרא ראשי הרשויות "להצטרף לחרם נגד הגברת וקסמן ונגד דומיה שאינם מבינים שאין בישראל דמוקרטיה רק לחלק מהאוכלוסייה, כמו למשל יאיר גרבוז, יהושוע סובול, אלונה קמחי ואחרים. עלינו לעשות ככל שלאל ידינו מלהזמין אנשים אלו להופיע במחוזותינו, להיתמך כלכלית על ידינו, ליהנות מאהבת הציבור שלנו. שהרי אם לא נעשה כן, לא נוכל להביט במראה ולומר לעצמנו כי אנחנו סולדים מהדברים, אך לא מהדוברים. לא נוכל לרחוץ בניקיון כפינו אם וכאשר הדברים העולבים והמסיתים שיוצאים מפיהם יביאו לכדי מלחמת אחים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

10:32: שר ההגנה לא יודע לומר מי עומד בראש דאעש

בשנה האחרונה, אוסטרליה ניצבה בחזית המאבק עם דאעש. צבא המדינה שיגר מאות חיילים לעיראק כדי לתמוך במערכה הקרקעית נגד ארגון הטרור, וחיל האוויר האוסטרלי גם משתתף בהפגזות שנועדו להדוף את דאעש מהערים שכבש. משטרת אוסטרליה סיכלה בחודשים האחרונים כמה פיגועים, שתומכי דאעש ביקשו להוציא לפועל.

עם זאת, מתברר ששר ההגנה האוסטרלי, קווין אנדרוז, לא יודע לנקוב בשמו של מנהיג הארגון. אנדרוז, שמונה לתפקיד בחודש דצמבר, התראיין אמש בשידור חי ברשת אי-בי-סי האוסטרלית, ושוחח על הרחבת המאבק בארגון. המראיינת שאלה את אנדרוז על הנהגת דאעש, וביקשה ממנו שוב ושוב, לנקוב בשמו של מנהיג הארגון. אנדרוז התחמק מהשאלה, ונימק את סירובו לענות עליה ב"סיבות מבצעיות".

המראיינת, לי סיילס, הזכירה כי שמו של המנהיג ידוע לכל, והטיחה בשר: "אדוני, אתה אחראי לשליחת גברים ונשים לחזית בשם המשימה הקרבית הזו, ואני מופתעת שאתה לא יכול להגיד לי את שמו של מנהיג הארגון. ארה"ב אפילו הציבה כופר של 10 מיליון דולרים על ראשו". לבסוף היא הזכירה לשר את שמו של מנהיג דאעש - אבו-בכר אל-בגדאדי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully