וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: אישה כרעה ללדת, הובהלה לבית החולים - וילדה ברכב בחנייה

13.4.2015 / 15:30

נסרין עמאר חשה הבוקר בצירים תכופים ונסעה עם בעלה זכי למרכז הרפואי לגליל בנהריה. בהגיעם לשער הכניסה היא הרגישה שהלידה מתחילה, ועובדי בית החולים מיהרו לסייע לה. "זו מזכרת לכל החיים, כשתגדל נספר לילדה על האירוע המרגש"

צילום: באדיבות המרכז הרפואי לגליל המערבי בנהריה, עריכה: טל רזניק

אישה מהצפון כרעה הבוקר (שני) ללדת, הובלה למרכז הרפואי לגליל שבנהריה - וילדה במכוניתה בשער הכניסה לבית החולים. הלידה הושלמה בתוך זמן קצר ובסופה נולדה תינוקת במשקל 3.45 קילוגרמים.

נסרין עמאר מהכפר הדרוזי ג'וליס חשה הבוקר צירים תכופים, ונסעה עם בעלה זכי לבית החולים. בהגיעם לשער הכניסה למרכז הרפואי לגליל הרגישה נסרין כי הלידה מתחילה. אנשי מחלקת הביטחון במקום עצרו את התנועה בכביש הפנימי, ואפשר לבני הזוג להגיע במהירות לפתח מחלקת היולדות, שם המתינו המיילדות עם הציוד הנדרש.

זכי ביקש להודות לבית החולים ואמר כי לא דמיין כי כך תתרחש הלידה: "זה היה מרגש. אני מבקש להודות לצוות המסור של חדר הלידה ולאנשי מחלקת הביטחון, שהביאו אותנו במהירות כדי לקבל את הסיוע מהמיילדות בפתח המחלקה. זו מזכרת לכל החיים ואנחנו נספר לילדה, כשתגדל, על האירוע המרגש שעברנו בלידה שלה. מדובר בלידה שלישית: בשתי הלידות הקודמות זה נמשך זמן רב בין הצירים ללידה, וחשבנו שגם הפעם זה יסתיים ככה".

לקריאה נוספת:
תיעוד: רעולי פנים ניסו לשדוד חנות עם שוקר - ונהדפו החוצה
ערב יום השואה: שליש מהניצולים ויתרו על מזון בשל מצוקה כלכלית
אסון בת המצווה: הושלם זיהוי גופת הנערה שנספתה בתאילנד

לפניות לכתבת עדי חשמונאי: adihashmonai@walla.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully