וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם זה בורג מחללית של חייזרים מלפני 300 מיליון שנה?

האובייקט המוזר הזה שנראה כמו בורג גורם לאנשים רבים להאמין שחייזרים ביקרו אותנו כבר לפני 300 מיליון שנה. מעניין מה עשינו להם שעד היום הם לא חזרו

נמצא בורג מחללית של חייזרים מלפני 300 מיליון שנה. metro.co.uk, צילום מסך
החוקרים תוהים: בורג שנפל מחללית של חייזרים או מאובן של יצור ימי עתיק?/צילום מסך, metro.co.uk

סימן שאלה עצום מרחף מעל אובייקט עתיק מאוד דמוי בורג שנמצא בעיר קלוגה, רוסיה. בזמן שמרבית החוקרים סבורים שמדובר בסך הכל במאובן של יצור ימי עתיק, יש כאלה שממהרים לשלול את האופציה ההגיונית הזו וטוענים שמדובר בעצם בבורג מחללית של חייזרים שנחתה בכדור הארץ לפני 300 מיליון שנה. למישהו פה נפל בורג ואנחנו לא בטוחים שמדובר בכזה שהגיע מחללית.

האובייקט נמצא כבר בשנות ה-90 באזור נפילה של מטאורים - מה שגרם לרבים להאמין שמדובר בעב"מ, אך צילומי רנטגן חדשים שנעשו לאחרונה חושפים את גילו של האובייקט - שמוערך בכ-300 מיליון שנה. הנתונים מעלים ספקות מצד מומחים שסבורים יותר מתמיד שמדובר במאובן של יצור ימי עתיק ממשפחת חבצלות הים.

אילוסטרציה. ShutterStock
מה הסיכוי שהחייזרים ביקרו בכדור הארץ לפני 300 מיליון שנה?/ShutterStock

"לא פעם נמצאו חפצים עתיקים יוצאי דופן שקיבלו פרשנות מוטעת", מספר נייג'ל ווטסון, כתב מדריך החקירות של ה-UFO, לחדשות "מייל אונליין", "במקרה הזה חוקרים מאמינים שמדובר בלא יותר משריד מאובן של בעל חיים ימי. אחרים מאמינים שה'בורג' הזה שונה מראיות מאובנות אחרות של יצורים ימיים שנמצאו בעבר. זה היה מדהים אם היינו מוצאים ראיות ממשיות לביקורי חייזרים, אבל זה נשמע לכם הגיוני שבוני חלליות שמימיים ישתמשו בברגים לבניית חללית? זה מרגיש כמו איזו מתיחה ויראלית שמשקפת את הרצון שלנו להאמין שחוצנים ביקרו אותנו בעבר ועדיין מבקרים אותנו כיום".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

עוד בנושא:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully