וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן 33 נעצר בחשד שארב לנערות ותקף אותן מינית במעליות

11.4.2015 / 13:35

תושב חולון חשוד שנהג לארוב לנערות בכניסה לבניין מגוריהן, ותקף אותן מינית. לעתים נכנס עמן למעליות וביצע בהן ומולן מעשים מגונים. החשוד הודה במיוחס לו ואף שחזר חלק מהאירועים. המשטרה: "מדובר בחשוד סידרתי עם דפוסי פעולה דומים"

ניידת משטרה ליד התחנה המרכזית החדשה, ינואר 2014. ניב אהרונסון
"מדובר במעשים מכוערים ובזויים"/ניב אהרונסון

תושב חולון בן 33 נעצר אתמול (שישי) בחשד שביצע מעשים מגונים ב-15 נערות. על פי החשד, הוא נהג לארוב להן בכניסה לבניין מגוריהן, שם תקף אותן. לעיתים, הוא אף נכנס עמן למעלית וביצע בהן ומולן מעשים מגונים. המעשים התרחשו בחודשים האחרונים בחולון, בבת ים ובתל אביב.

סמיכות האירועים הולידה חקירה מאומצת במחלקה לאלימות במשפחה במרחב איילון שבפיקודו של ניצב-משנה נתן בוזנה. לטענת המשטרה, החשוד נתפס הודות לאחת ממצלמות האבטחה באחת הזירות, שבה תועד כשהוא מבצע את מעשיו. "מהרגע שבו זוהה החשוד באחת ממצלמות האבטחה, לא חלף זמן רב והוא נעצר על ידי בלשי מרחב איילון והובא לחקירה", מסרה פקד יפעת זיו, שהוסיפה כי המשטרה ריכזה מאמץ מודיעיני ומבצעי בניסיון ללכוד את החשוד.

החשוד, שהודה בחלק מהמיוחס לו ואף שחזר חלק מהאירועים, יובא הערב לדיון בהארכת מעצרו בבית משפט השלום בתל אביב. "מדובר במעשים מכוערים ובזויים, שהסבו נזק לאותן נערות ובחורות. כולי תקווה שהעובדה שהצלחנו לשים ידינו על החשוד מחזקת, ולו במעט, את תחושת הביטחון של אותן נערות, שחששו להיכנס לפתח ביתן או אף להסתובב חופשי ברחובות", הסביר נצ"מ בוזנה. "הפעלנו את מירב הכוחות שברשותנו ולא חסכנו במאמצים משום שהבנו שמדובר בחשוד סידרתי עם דפוסי פעולה דומים", אמר.

עוד בוואלה חדשות:
"תופעה חמורה": מאבטח במרכז הרפואי לגליל בנהריה הותקף על ידי מטופל
כדור שנורה מעזה פגע בבית כנסת בנתיב העשרה; אין נפגעים
שוטר נהרג בהתהפכות ניידת בירושלים; אישה נהרגה בתאונה בשפלה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully