וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"תופעה חמורה": מאבטח במרכז הרפואי לגליל בנהריה הותקף על ידי מטופל

10.4.2015 / 23:16

המאבטח, שסובל משטף דם בעינו, הוזעק למקום על ידי טכנאי רנטגן שספג איומים מצד המטופל. כשהבחין בו, החל המטופל להכות אותו באגרופיו. מנהל בית החולים: "ננהג באפס סובלנות ביחס לכל מקרה של אלימות פיזית או מילולית כלפי צוות העובדים"

מאבטח הותקף על ידי מטופל במרכז הרפואי לגליל בנהריה 10 אפריל 2015. דוברות המרכז הרפואי לגליל, מערכת וואלה! NEWS
נזקק לטיפול. המאבטח לאחר שהותקף/מערכת וואלה! NEWS, דוברות המרכז הרפואי לגליל

מאבטח במרכז הרפואי לגליל בנהריה הותקף הערב (שישי) בפניו בידי מטופל בן 29. המאבטח הוזעק לקומה על ידי טכנאי רנטגן שספג איומים מצד המטופל. כשהבחין במאבטח, החל המטופל להכות אותו באגרופיו. זמן קצר לאחר מכן, צוות אבטחה שהוזעק למקום השתלט על התוקף והביא למעצרו. "זו תופעה חמורה שחייבת להיעקר מן השורש, הן על ידי הסברה בקרב האוכלוסייה, והן על ידי קביעת רף ענישה מרתיע לתוקפים", אמר ד"ר מסעד ברהום, מנהל המרכז הרפואי, בתגובה לתקרית. היום יובא החשוד לדיון בהארכת מעצרו בבית משפט השלום בקריות.

ברהום הוסיף כי בית החולים רואה את המקרה בחומרה רבה. "אנו מאמינים כי משטרת ישראל תדע למצות את הדין עם התוקף". לדבריו, "מחלקת הביטחון אמונה על ביטחונם של עובדי המרכז הרפואי, המטופלים וציבור המבקרים. אנו ננהג באפס סובלנות כלפי כל מקרה של אלימות פיזית או מילולית כלפי צוות העובדים או כלפי מטופלים בשטח המרכז הרפואי". המאבטח נזקק לטיפול בחדר המיון לאחר שאובחן כי הוא סובל משטף דם בעינו.

עוד בנושא:
אח הותקף באסף הרופא: "עכשיו אני צריך לפחד מכל מטופל?"
תיעוד: התבקש להזדהות - ותקף מאבטח בבית החולים רמב"ם

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
האח שהותקף באסף הרופא בסוף החודש שעבר/מערכת וואלה!, צילום מסך

תקיפת צוותים רפואיים ועובדי בתי חולים הפכה לנפוצה בשנים האחרונות והעובדים דרשו לא פעם מהממשלה להביא למיגורה. המקרה האחרון אירע בסוף החודש שעבר במרכז הרפואי אסף הרופא שבצריפין. בשעות הערב המאוחרות תקפו בני משפחה של מטופל אח לאחר שמנע מהן, לטענתם, לבקר אותו. מחקירת המקרה עלה כי האח, אלכס אוקקורוב, בן 41 שעובד במחלקה האורטופדית, נכנס לחדר תרופות להביא למטופל תרופה נגד כאבים. אז, התנפלו עליו שני קרובים של המטופל והיכו אותו בחפץ קהה. האח נחבל קלות בפניו ונזקק לטיפול רפואי. משטרת רמלה עצרה את החשודים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully