וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחלץ לאולפן וואלה: לא רק חוסר מזל, אלא גם חוסר אחריות של מטיילים

500 המתנדבים של יחידות החילוץ של המשטרה לא הפסיקו לעבוד בחופשת הפסח. יחידת החילוץ מגילות לבדה ביצעה 10 חילוצים ב-24 שעות. אחד המתנדבים: "אני לא זוכר כזה עומס ביחידה". צפו בריאיון באולפן וואלה

צילום מסך

כבר שבוע ש-500 מתנדבים של יחידות החילוץ של המשטרה הפועלים מהצפון ועד אילת לא מפסיקים לעבוד. ניתאי רייש, מתנדב ביחידת החילות מגילות, יליד כפר אדומים וסטודנט לרפואה, סיפר לדב גיל-הר באולפן וואלה חדשות: "יחידת חילוץ מגילות אתמול באירוע בנחל אוג סיימה עשרה חילוצים ב-24 שעות כשאנחנו ישנים באמצע בערך ארבע שעות, באמת עומס מאוד מאוד גדול שלא זכור לנו ביחידה".

רייש שהשתתף בחילוץ של הגבר שנהרג בנחל אוג סיפר: "בשעה 15:30 מתקבלת הודעה ביחידת חילוץ מגילות של מחוז ש"י, הודעה על מטייל שנפל מכ-50 מטר גובה בנחל אוג. באותו זמן צוות גדול של היחידה נמצא בתרגיל בנחל אוג עליון, מתרגל חילוץ עם סנפלינג. ברגע שמתקבלת ההודעה אנחנו מקפלים את הציוד בצורה מהירה מאוד, נכנסים אל תוך השטח, הליכה של כ-40 דקות, שעה, מגיעים אל הנקודה, במקביל עם מסוק של חיל האוויר, עם צוות 669. רופא יורד מהמסוק ונאלץ לקבוע את מותו של המטייל, ואנחנו אחר כך, במשך כשלוש שעות עוד, ממשיכים לחלץ את חברי קבוצתו, שהיו בהלם, החוצה מהנחל".

חוסר מזל או חוסר אחריות?

רייש הוסיף כי יש מטיילים שנוהגים לפי ההוראות אבל לפעמים מתייבשים, לפעמים נופלים, מועדים, או נכנסים לחשכה למרות שהם עשו את כל ההוראות ומילאו אחרי כל ההנחיות. אבל יש את המטיילים שחושבים שהם יותר טובים מכולם והם יודעים את הדרך, והם יודעים מה נכון להם, ואם כתוב מטיבי לכת אז הם חושבים שהם מטיבי לכת, למרות שהם ממש לא. ובאמת אנחנו נאלצים בימים האחרונים, 500 המתנדבים של יחידות החילוץ של המשטרה, מהגולן בצפון עד אילת בדרום, לחלץ ללא הפסקה.

(עדכון ראשון: 21:10)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully