וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יש לו בחורות כמו מים: כך נתפס הגבר שיצא עם 17 נשים במקביל

יואן, צעיר נאה מסין, עבר תאונת דרכים והובהל לבית החולים. בנות הזוג שלו החלו להגיע ואז גילו כי לא היה נאמן לאף אחת מהן. "בחורות יפות לא הפסיקו להיכנס לחדר שלו"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
לא באמת, מתי הוא הספיק לעשות את כל זה?/מערכת וואלה, צילום מסך

יואן, צעיר סיני המכונה ברשת "רומיאו", כבש יותר מיוליה אחת. אם להיות מדוייקים,יואן יצא עם לא פחות מ-17 בחורות במקביל ונתפס רק לאחר שעבר תאונת דרכים והובהל לבית החולים. בנות זוגו גילו זו על זו כשהגיעו לבקר אותו, והמהומה הייתה רבה.

על פי הדיווח ב"דיילי מייל", האירוע התרחש בעיר צ'אנגשה בסין בסוף חודש מרץ - יואן הובהל לבית החולים עם פציעות קלות, וזרם המבקרות היפות הדהים את צוות בית החולים. קסאיו, אחת מבנות הזוג של יואן, סיפרה לתקשורת המקומית על מערכת היחסים שלהם: "היינו ביחד שנה וחצי. אחרי ששמעתי שהוא עבר תאונה, בכיתי כל כך הרבה עד שלא נותרו לי דמעות. אחרי שראיתי את כל הנשים היפות שהגיעו לבית החולים, הפסקתי לבכות".

יחסית לנשים האחרות, קסאיו יצאה בזול: שיטוט קצר במחשב של בן זוגה גילה לה שחלק מהנשים מעבירות לו סכומי כסף גדולים. עם אחת מהן הוא ניהל מערכת יחסים כבר תשע שנים, ועם אחת אחרת הוא אפילו גידל ילד משותף. "כבר יש לנו ילד משותף, מה אעשה עכשיו? אני לא אוהבת את יואן יותר, אבל אוהבת את בני", סיפרה אמו של הילד. השאלה האמיתית היא מתי היה לו זמן לנהל 17 מערכות יחסים?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully