וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי הצית את אחד הברים הכי פופולריים בחיפה?

8.4.2015 / 0:29

כבכל ערב, גם ביום שני השבוע פקדו את ה"ברברוסה" מבלים רבים, אלא שכמה שעות מאוחר יותר כל שנותר מהבר הוותיק בדרך פיק"א הוא קירות מפויחים. המשטרה חושדת שמדובר בהצתה מכוונת, והבעלים מבהיר: "לא היו איומים, לא יודעים מה יכול היה לעשות את זה"

חשד להצתה בפאב הברברוסה בחיפה. דוברות כיבוי אש, מערכת וואלה! NEWS
ה"ברברוסה" בחיפה אפוף עשן/מערכת וואלה! NEWS, דוברות כיבוי אש

הבר החיפאי הפופולרי "ברברוסה" שליד מרכז חורב הוצת ביום שלישי לפנות בוקר – ולמקום נגרם נזק כבד. עדיין לא ברור הרקע למעשה, וטרם נעצרו חשודים.

ה"ברברוסה", שנפתח ב-2003 בדרך פיק"א שבכרמל, הוא אחד ממקומות הבילוי הוותיקים והמוכרים ביותר בחיפה. בעקבות הצלחתו, נפתחו שלושה סניפים נוספים בצפון. שלשום, שני בערב, עבד המקום כרגיל, ובליינים רבים הגיעו אליו. קרוב ל-2:00 בלילה נסגר המקום ואחרון העובדים עזב את הבר-מסעדה. שלוש שעות מאוחר יותר, ב-5:00 לפנות בוקר, הבחינו תושבים באיזור בעשן שעולה מה"ברברוסה". למקום הוזעקו שני צוותי כבאות והצלה ממחוז חוף, שפעלו לכיבוי הלהבות. איש לא נפגע, אולם כאמור, האש הסבה למקום נזק רב.

חוקרי שריפות בשירותי הכבאות פתחו בחקירת נסיבות השריפה. מהחקירה עלה חשד שמדובר בהצתה מכוונת. למקום הגיעו במשך היום חוקרי משטרה מתחנת חיפה ומהמעבדה לזיהוי פלילי והם אספו ממצאים מהמקום.

לירן רגב, מבעלי ה"ברברוסה" בפיק"א אמר: "מדובר בוודאות בהצתה, אבל אין לנו שום השערה מי היה מסוגל לעשות את זה. לא היו שום איומים, שום כלום". רגב הוסיף כי בשל החקירה שמנהלת המשטרה הוא ושותפיו נמנעו מלהגיע לבר, וטען כי הוא לא יודע עדיין לאמוד את הנזק ולומר כמה זמן יידרש כדי לשקם את המקום. אבי קשת, שותף נוסף במקום, אמר גם הוא כי לא היו כל איומים. "אנחנו לא קשורים לגורמים מהסוג הזה, שעושים דברים כאלה. אני לא יכול להעלות על הדעת מי היה יכול לעשות את זה".

עוד ידיעות בוואלה חדשות
הישראלי המכוער באוטובוס: "אם לא היו פה נוסעים הייתי מזיינת אותך"
"נקודת מפנה": החזון המשותף של ארדואן ורוחאני למזרח התיכון
אסון בטיול החג: בן 40 נפל בנחל אוג שבמדבר יהודה ונהרג

(עדכון ראשון: 19:29)

חשד להצתה בפאב הברברוסה בחיפה. דוברות כיבוי אש, מערכת וואלה! NEWS
נזק כבד נגרם למקום/מערכת וואלה! NEWS, דוברות כיבוי אש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully