וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: דרס אישה כשנמלט מבדיקת סמים בצפון, ברח - ונלכד

6.4.2015 / 21:21

גבר בן 34 חשוד כי כאשר ניסה להימלט משוטרים שעיכבו אותו בחשד לעבירות סמים, פגע באישה ופצע אותה באורח קל-בינוני – והפקיר אותה. השוטרים פתחו במרדף אחריו, במהלכו ירו לעבר הגלגלי הרכב שלו והוקפץ מסוק משטרתי לאוויר

זירת תאונת "פגע וברח" באשדוד, מרץ 2015. חטיבת דוברות המשטרה, חטיבת דובר המשטרה
זירת הפגיעה, היום/חטיבת דובר המשטרה, חטיבת דוברות המשטרה

המשטרה פתחה הערב (שני) במרדף אחר כבר בן 34 מהצפון, בחשד שדרס מוקדם יותר אישה כבת 50 בכפר מנדא, פצע אותה באורח קל-בינוני והפקיר אותה. הגבר פגע באישה כשניסה להימלט משוטרים אשר ניסו לעכב אותו בחשד לעבירות סמים. הוא אותר בביתו, נעצר ונלקח לחקירה בתחנת המשטרה משגב. האישה פונתה על ידי חובשים ופרמדיקים של מד"א לבית החולים רמב"ם שבחיפה.

עוד ידיעות בוואלה חדשות:
יוסי מוסלי ואנשי הארגון שלו נעצרו בחשד לתכנון חיסול מוטי חסין
האו"ם: המצב בירמוכ "לא אנושי", דאעש ממשיך לתקוף
התחזה לסוכנת דוגמנות ופיתה ילדות: "אל תשתפי את ההורים"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ירו לעבר הגלגלים של החשוד/מערכת וואלה!, צילום מסך

במהלך המרדף שפתחו השוטרים, ירו האחרונים לעבר גלגלי הרכב שלו – דבר שאילץ את החשוד לנטוש את המכונית בדרך ולהמשיך להימלט רגלית. בכלי הרכב שלו, אכן נמצאו סמים. עם נטישת הרכב פתחו השוטרים בסריקות נרחבות אחד הגבר, במסגרתן הוקפץ מסוק משטרתי לאוויר.

"השוטרים החלו לרסס אותו בגז פלפל, אבל הוא המשיך לנגח את הרכבים שהיו מסביבו, על מנת להימלט מידי השוטרים", סיפר סגן ניצב דורון מלכה, דובר מחוז הצפון. "במהלך המנוסה הוא דרס את האישה ונמלט מהמקום. השוטרים ביצעו ירי אל עבר הגלגלים בניסיון נוסף לעצור אותו, אבל הוא נמלט משם לכיוון צומת המוביל, נכנס לשדות, ירד מהרכב ונמלט מהמקום רגלית".

לפניות לכתבת עדי חשמונאי: adihashmonai@walla.co.il

2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully