וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו ברגע המדהים בו נערה נפגעה מרכב נוסע - וקמה ללא פגע

רכב פגע בצעירה שחצתה את הכביש - וההיא פשוט נעמדה על הרגליים והמשיכה ללכת. הקטע הבא ישאיר אתכם בהלם

צילום מסך

וואו. מכל תאונות הדרכים שתועדו אי פעם בוידאו - זו אחת מהברורות, המלחיצות והמפתיעות ביותר. היא ברורה ,כי ניתן לראהותבבירור את השניות המלחיצות שבהן רכב פוגע בנערה שחוצה את הכביש, ואת מבטן מעורר האימה של הילדות, היא מלחיצה - כי גם אתם תמצאו את עצמכם צורחים להן לברוח מעבר למסך והיא מפתיעה כי הנפגעת יצאה מהתאונה הזאת בחיים ויותר מכך - בלי שום פגע. איך זה בכלל הגיוני? מסתבר שגם הרופאה שעברה במקום ובדקה את הילדה לא מצליחה להסביר את זה, "אני לא יודעת איך זה הגיוני שהיא לא נהרגה מהתאונה הזאת".

נערה נפגעת מרכב נוסע. צילום חובבים יוטיוב, צילום מסך
רגעי האימה/צילום מסך, צילום חובבים יוטיוב

בקטע שצולם בבלבוב, אוקראינה, באמצעות מצלמת דשבורד של הרכב הפוגע ניתן לראות איך שתי הילדות חצו את הכביש והבחינו ברכב שנוסע לעברן במהירות. כשהצליחו להתחמק ממנו, הן מצאו את עצמן בנתיב של רכב אחר וממנו רק אחת מהן הצליחה לחמוק בזמן ואילו השנייה נראית כשהיא מתרסקת על השמשה..

הנהג, ווסילי קוזלובסקי בן ה-36, עשה את דרכו לביתו כשלפתע שתי הצעירות התפרצו לכביש. זארה ווגין בת ה-10, שדיברה בטלפון בזמן שחצתה את הכביש, נפגעה מהרכב הנוסע והושלכה למדרכה. על אף המכה הכואבת, הילדה יצאה מהתאונה בריאה ושלמה. בקטע ניתן לראות עד כמה מהר היא נעמדת על רגילה וממשיכה ללכת. מדהים.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

עוד בנושא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully