וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעטה לשוטר באשכים - ואז הציעה לו מין אוראלי כדי שישחרר אותה

צעירה שהסתובבה בבר והציעה לגברים במקום מין אוראלי תמורת כסף, נאבקה בשוטרים שהגיעו לעצור אותה, בעטה לאחד מהם באשכים ואז ניסתה לגרום לו לשכוח את הכל

תמונת המעצר של ביאטריס קריון מור. Palm Beach County Sheriffs Office, אתר רשמי
הסתובבה שיכורה בבר, הציעה לגברים מין אוראלי תמורת כסף/אתר רשמי, Palm Beach County Sheriffs Office

הנה עצה קטנה – אחרי שאתם בועטים למישהו באשכים, הם כנראה לא ירצו שתקרבו גם את הפה שלכם לשם. אמנם לעולם לא תדעו עד שלא תשאלו, אבל אנחנו יכולים לשער שהתשובה תהייה לא. במיוחד אם האדם שספג כרגע בעיטה באשכים הוא שוטר. זה הלקח שניתן ללמוד מהמקרה של ביאטריס קריון מור, תושבת פלורידה בת 23, שנעצרה בשבוע שעבר בבר בחוף בווסט פאלם.

על פי הדיווח של רשת WESH המקומית, הצעירה הסתובבה שיכורה בבר, הציעה לגברים מין אוראלי תמורת כסף וסירבה לעזוב למרות שנענתה בשלילה שוב ושוב. בעל המקום הזעיק למקום שוטרים, שביקשו ממנה לעזוב את הבר. כשסירבה היא נאזקה על ידי אחד מהשוטרים, אולם בדרך פלא הצליחה להשתחרר מהאזיקים והחלה להיאבק בשוטרים. במהלך הקטטה היא שיגרה מספר בעיטות לאזור החלציים של אחד מהשוטרים, שנותר מקופל מכאבים על הרצפה. בסיום המאבק הצליחו השוטרים להתגבר עליה אולם אז היא החליטה לנסות את מזלה בפעם האחרונה והציעה לשוטר (לו הרגע בעטה באשכים) מין אוראלי אם ישחרר אותה ממעצר.

למרות ההצעה המפתה, היא הגיעה לתחנת המשטרה שם הוגש נגדה כתב אישום על שוטטות, שידול לזנות, התנגדות אלימה למעצר ותקיפת שוטר. אנחנו היינו ממליצים לה שלא להציע לשופט טובות הנאה מיניות בתמורה להקלה בעונש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully