וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"חיילי העבריין מיכאל מור ניסו לפוצץ רכבי יריביהם"

2.4.2015 / 13:10

על פי כתב האישום, שניים מאנשיו של העבריין מנהריה הניחו בשתי הזדמנויות שונות מטעני חבלה בכלי רכב של קרובים של העבריין שמואל הרוש, המסוכסך עם מור. באחד האירועים נוטרל מטען לפני שפגע בילד

רפי בן שלום, אחיינו של העבריין מיכאל מור, מואשם בניסיון רצח 02.04.15. חטיבת דובר המשטרה
רפי בן שלום, אחיינו של העבריין מיכאל מור/חטיבת דובר המשטרה

פרקליטות מחוז צפון הגישה הבוקר (חמישי) כתבי אישום נגד רפי בן שלום, תושב נהריה בן 30, ונגד נועם נפתלי, תושב טירת הכרמל בן 34, בגין ניסיון רצח באמצעות הנחת מטעני חבלה מתחת למכוניות, בשתי הזדמנויות שונות. לטענת הפרקליטות, הרקע למעשים הינו סכסוך בין אנשיו של העבריין מיכאל מור מנהריה, ששני הנאשמים משתייכים לארגונו, לבין אנשיו של שמואל הרוש, שנחשב יריבו של מור.

עוד בוואלה חדשות:
חייל נפצע קל מדקירה בשומרון; התוקף נעצר
תבוסה לאסד: המורדים כבשו את מעבר הגבול עם ירדן
למה המשטרה לא מצליחה להתמודד עם "תג מחיר"?

האירוע הראשון התרחש ב-15 בדצמבר במגדל העמק. על פי כתב האישום, הנאשמים הגיעו אל זירת האירוע עם כלי רכב גנוב, כשהם נושאים עמם מטען חבלה שאותו הרכיבו לבד. משימתם השתבשה לאחר שעוברי אורח הבחינו כי הם מנסים להצמיד את מטען החבלה לכלי רכב חונה, השייך לאחד מאנשיו של הרוש. הם ברחו מהמקום ברגל והשליכו בוואדי סמוך את כובעי הגרב והכפפות שעטו.

האירוע השני התרחש, כך לפי האישום, לאחר כחודש, ב-12 בינואר, כשבן שלום, אחיינו של מור, החליט לנסות ולפגוע במשפחתו של הרוש. על פי כתב האישום, בן שלום הצמיד מטען חבלה למכונית דואר השייכת לגיסו של הרוש, ובו הוא מסיע את ילדיו. כשיצא לאסוף אותם מהגן ומבית הספר בנהריה הבחין גיסו של הרוש בחוטי חשמל משתלשלים מתחת למכוניתו והזעיק את המשטרה, אשר נטרלה את מטען החבלה.

חבלנים בזירת המטענים ברחוב משה סנה בבת ים, נובמבר 2014. ראובן קסטרו
בתום חודשיים של בריחה הצליחו במשטרה לעצור את השניים. כוחות משטרה מנטרלים מטען חבלה/ראובן קסטרו

בעקבות האירועים הוקם צוות חקירה של היחידות המרכזיות (ימ"ר) במחוזות חוף וצפון. בתום חודשיים הצליחו במשטרה לעצור את השניים. כתב האישום שהוגש לבית המשפט המחוזי בנצרת מייחס להם שלושה אישומים שונים בגין עבירות של ניסיון רצח, ניסיון לחבלה בחומר נפץ, ניסיון לנזק בחומר נפץ, עבירות בנשק - ייצור, הובלה ואחזקה, גניבת רכב, זיוף סימני זיהוי של רכב, שיבוש מהלכי משפט, קשירת קשר לביצוע פשע והסתייעות ברכב לביצוע פשע. בפרקליטות מבקשים לעצור את השניים עד תום ההליכים המשפטיים נגדם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully