וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום נגד תוקף יהונתן גפן: זרק ביצים וצעק "בוגד, זמנך יגיע"

1.4.2015 / 18:42

המשטרה הגישה כתב אישום נגד תושב בקעת אונו שנעצר בעקבות תקיפתו של המשורר והפובליציסט לפני כשבועיים. על פי כתב האישום, האיש תקף את גפן בפתח ביתו ומנע ממנו לסגור את הדלת בגופו

צילום: אבי כהן, עריכה: גדי וינסטוק

משטרת ישראל הגישה היום (רביעי) כתב אישום בבית משפט השלום בפתח תקווה נגד תוקפו לכאורה של הפובליציסט והמשורר יהונתן גפן לפני כשבועיים. הוא נאשם בעבירות של תקיפה, איומים והסגת גבול. לצד זאת, עדיין תלוי ועומד צו איסור פרסום באשר לכל פרט שעלול לזהות את הנאשם, תושב אזור בקעת אונו, שנעצר ביום שני.

עוד בוואלה חדשות:
מערכת ההגנה מפני טילי חיזבאללה תיכנס לפעולה כבר ב-2016
האח שהותקף בידי קרובי פצוע ירי: "הצוות לא רוצה להסתבך"
מרקל על שיחות הגרעין: "מקווה שתושג היום פשרה בין הצדדים"

יהונתן גפן ותזמורת המהפכה. יוסי צבקר,
יהונתן גפן בהופעה/יוסי צבקר

על פי כתב האישום, ביום שישי ה-20 במרץ, הגיע הנאשם לביתו של גפן במושב בית יצחק שבשרון, עם חבילת ביצים. הוא דפק על דלת הבית וגפן פתח אותה למחצה. בשלב זה, כך נטען, הכניס הנאשם את רגלו אל תוך הבית ומנע את סגירת הדלת. הוא צעק לעבר גפן "יא רוצח, בוגד, זמנך יגיע" והשליך עליו ביצים.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

"הנאשם נכנס לבית כדי להקניט את המתלונן"

בתגובה לזריקת הביצים, גפן ניסה לסגור את דלת הבית, אך הנאשם מנע זאת ממנו. כתוצאה מהמאבק ביניהם, פגעה דלת הבית בכתפו של גפן, שנפל ארצה ונחבל בצלעותיו. המשורר התרומם וניסה שוב לסגור את הדלת, אך גם הפעם הנאשם הצליח למנוע זאת. לבסוף, הצליח גפן לסגור את הדלת. הנאשם המשיך לדפוק עליה בחוזקה ואז נמלט מהמקום.

"במעשיו המתוארים לעיל, נכנס הנאשם אל הבית כדי להפחיד את המתלונן, להעליבו, להקניטו ולעבור עבירה, איים על המתלונן בפגיעה שלא כדין בגופו בכוונה להפחידו או להקניטו ותקף את המתלונן שלא כדין ללא הסכמתו", נכתב בכתב האישום.

הארכת מעצר לחשוד בתקיפת יהונתן גפן, השלום פתח תקווה מרץ 2015. ניב אהרונסון
החשוד מובל לדיון בהארכת מעצרו, אתמול/ניב אהרונסון

ההערכות במשטרה היו כי התקיפה בוצעה על רקע ביקורתו של גפן על ראש הממשלה בנימין נתניהו. לפני שבועיים בדיוק, עם היוודע תוצאות האמת של הבחירות לכנס ה-20, אמר גפן במהלך הופעה במועדון הזאפה בתל אביב: "ערב טוב זאפה, הקיסריה של האשכנזים, או לפחות הקיסר ששוב נבחר. כשישבתי היום בבית וצפיתי בערוץ 2 היה כתוב: 'הניצחון הגדול של נתניהו'. הוא לא מספיק מחץ אותנו. עוד ארבע שנים מחיצה, מחיצה ומחיצה".

לפניות לכתבת דנה ירקצי: danayark@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully