וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניסה להציל את אחיו שנפל למסילת הרכבת התחתית בלונדון - ונהרג

רוברט מאן, בן 32, מעד ונפל למסילת הרכבת התחתית בתחנת "אולד סטריט", שניות ספורות לפני הגעת הרכבת. אחיו, ניק, מיהר לסייע לו, אולם זה היה מאוחר מדי. רוברט אושפז במצב אנוש

רכבת תחתית בלונדון. ShutterStock
"לפני שזה קרה, ממש דאגתי מכך שהוא עלול ליפול"/ShutterStock

ניק מאן, תושב לונדון בן 35, נהרג שלשום (ראשון) מפגיעת הרכבת התחתית, לאחר שניסה להציל את אחיו הצעיר שמעד ונפל למסילה בתחנת הרכבת "אולד סטריט". האח, רוברט בן ה-32, נפגע באורח אנוש והועבר לטיפול בבית החולים "רויאל פרי". בהודעה רשמית, משטרת התנועה הבריטית תיארה את המקרה כ"תאונה טראגית".

עד ראייה סיפר לרשת BBC: "הייתי ממש קרוב, על אותו רציף, בדיוק מולם. חיכיתי לרכבת. אחד מהן קפץ ממש קרוב לקו ההפרדה, ואז הוא החליק ונפל למסילה". לדבריו, "לפני שזה קרה, ממש דאגתי מכך שהוא עלול ליפול".

עוד בוואלה חדשות:
ירי במטה ה-NSA בארה"ב: נהג בבגדי נשים ניסה לפרוץ את השער
תיעוד: דאעש עורף את ראשיהם של "כופרים" בסוריה
צפו: אובמה חזר ממשחק גולף - וכמעט נפל במדרגות

ניק מאן, שנהרג כשניסה להציל את אחיו ברכבת התחתית בלונדון. מתוך פייסבוק, צילום מסך
ניק ורוברט מאן/צילום מסך, מתוך פייסבוק

"הרכבת הייתה ממש במרחק של כמה שניות", הוסיף. "זה מה שעצר אותי מלנסות ולעזור. פשוט קפאתי. הבחור שניסה להציל אותו היה על קצה הרציף וניסה ולהרים אותו בעזרת ידיו, אבל זה היה מאוחר מדי, הרכבת הגיעה אחרי 20 שניות".

עד ראייה נוסף, רוברט בראון בן 24, שחזר את אותו רגע טראגי, וסיפר: "ראיתי את הרכבת מתקרבת במרחק, ואז ראיתי מישהו נופל למסילה". לדבריו, אחיו ניסה למשוך אותו למעלה "תוך רגע", אולם עם פגיעת הרכבת, הוא הוטח ברציף בעוצמה. "אנשים ניסו להתקרב אליו והיו צרחות", אמר.

(עדכון ראשון: 22:40)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully