וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עכשיו זה רשמי: כך נראים הגבר והאישה היפים בעולם

מחקר בדק מהו אידיאל היופי הגברי והנשי בעזרת תוכנת e-fit ליצירת קלסתרונים. לאחר חישוב כל הנתונים שנאספו נמצאו הגבר והאישה היפים ביותר בעולם - וכך הם נראים

כך נראים הגבר והאישה היפים ביותר בעולם. mirror.co.uk, צילום מסך
הגבר והאישה המושלמים/צילום מסך, mirror.co.uk

מצטערים לנפץ לכם את הבועה, אבל אמא שלכם טועה ומטעה: אתם לא הכי יפים בעולם. מחקר בריטי בדק ומצא איך באמת נראים הגבר והאישה היפים בעולם והתוצאות מראות שאם אתם לא דייויד בקהאם או אמיליה קלארק - כדאי שתסתמכו יותר על האופי שלכם.

המחקר התמוה התבצע בעזרת תוכנת e-fit המשמשת את המשטרה הבריטית ליצירת קלסתרונים של פושעים מבוקשים. המשתתפים במחקר התבקשו לצייר את פניהם של הגבר והאישה היפים בעולם, לטעמם. התוכנה לקחה בחשבון, בין היתר, את עובי השפה, אורך ורוחב האף וקו השיער ויצרה את מה שהבריטים רואים כמודל היופי הנשי והגברי. התמונות האלה הן תוצאה של מחקר שנמשך חודשיים בראשות ד"ר כריס סולומן, מומחה במיפוי פנים. הקלסתרונים ששיקפו את אידיאל היופי הועברו אחר כך ל-100 נבדקים שדרגו אותם לפי רמת האטרקטיביות שלהם. שקלול נוסף של הנתונים הביא לתוצאה האטרקטיבית שלפניכם.

הכוכבים שהכי דומים לאידיאל היופי. mirror.co.uk, צילום מסך
הכוכבים שהכי דומים לאידיאל היופי הגברי והנשי/צילום מסך, mirror.co.uk

"חשוב לציין שהתוצאה משקפת את נקודת המבט של הבריטים. הגיוני שבמחקרים שיבוצעו באסיה או באפריקה למשל, יהיו תוצאות שונות לגמרי", סיפר ד"ר סולמן על המחקר שמומן ע"י סמסונג לרגל השקת גלקסי S6 החדש שלהם, "התוצאות הראו פער מעניין בין החשיבה הגברית לנשית. הנשים ציירו פנים נשיות יותר לגבר האידיאלי, העדיפו קו לסת רך יותר, פנים רזות, שפתיים מלאות ומראה מגולח לגמרי, בעוד הגברים העניקו מראה יותר גברי ומסוקס לפני הגבר האידיאלי. באופן מפתיע, הנשים העדיפו את המראה הסקסי יותר של האישה ואילו הגברים ציירו את האישה האידיאלית עם פנים רזות, שפתיים מלאות, עיניים גדולות ועצמות לחיים גבוהות".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
אידיאל היופי הגברי. mirror.co.uk, צילום מסך
חבל, יש לך פנים יפות. כך נראה האביר על הסוס הלבן/צילום מסך, mirror.co.uk
אידיאל היופי הנשי. mirror.co.uk, צילום מסך
האב טיפוס של המין הנשי. התנשאי לי?/צילום מסך, mirror.co.uk

עוד בנושא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully