וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הרוצחת הסקסית" זוכתה מרצח בפעם השנייה: "הוקל לי מאוד"

28.3.2015 / 1:54

בית המשפט העליון באיטליה זיכה את אמנדה נוקס ורפאל סולסיטו מהרצח של מרדית' קרצ'ר בשנת 2007, לאחר שהורשעו בפעם השנייה בשנת 2013. לטענת בית המשפט, אין די ראיות על מנת להרשיע אותם. "אני אסירת תודה על ההחלטה"

צילום: רויטרס עריכה: שניר דבוש

בית המשפט העליון באיטליה ביטל הלילה (שבת) את הרשעתם של אמנדה נוקס ורפאל סולסיטו בגין הרצח של מרדית' קרצ'ר בשנת 2007. נוקס, שזכתה לכינוי "הרוצחת הסקסית", ובן זוגה לשעבר, רפאל סולסיטו, הורשעו פעמיים ברצח של קרצ'ר שהייתה שותפתה של נוקס לחדר. בית המשפט נימק את החלטתו לזכות את השניים בטענה כי אין די ראיות על מנת להרשיע אותם.

"הוקל לי מאוד ואני אסירת תודה על ההחלטה של בית המשפט", אמרה נוקס כששמעה את הבשורות מעורך דינה שהיה נוכח בדיון בבית המשפט ברומא. נוקס המשיכה והודתה למי שתמך בה כל העת. "הידיעה שאני חפה מפה העניקה לי כוחות גם ברגעים האפלים ביותר של הסבל הזה", אמרה. "במהלך כל המסע הזה קיבלתי המון תמיכה ממשפחתי ומחבריי שהעניקו לי כוחות ולהם הייתי רוצה להודות מעומק ליבי. חיזקתם אותי", סיכמה נוקס אשר שוהה בביתה שבסיאטל.

עוד בוואלה חדשות:
המועמד האמריקני לנשיאות שמשתמש בשיטת נתניהו
אחרי האסון: לופטהנזה תפצה את משפחות קורבנות ההתרסקות
"אוספים אוכל מהרחוב": הנזקקים שבאים להצטייד לפסח בשוק

אמנדה נוקס מחוץ לבית אמה בסיאטל לאחר זיכויה מרצח מרדית' קרצ'ר, מרץ 27 2015. רויטרס
אמנדה נוקס מחוץ לבית אמה בסיאטל, אמש/רויטרס

קרצ'ר, סטודנטית מלונדון בת 22 נדקרה למוות בשנת 2007. ברצח הורשע רודי גאודה, סטודנט תושב חוף השנהב, שנשפט בנפרד ומרצה מאסר של 16 שנים. אולם, בית המשפט קבע כי גאודה לא פעל לבדו ועל כן האשימה התביעה גם את סולסיטו ונוקס ברצח. השניים ריצו ארבע שנות מאסר לאחר שהורשעו לראשונה בשנת 2009. שנתיים לאחר מכן התקבל ערעורם והם זוכו. במרץ 2013 הם הורשעו בשנית והיום כאמור, זוכו פעם נוספת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully