וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"8200 של עולם הפשע הישראלי" נעצר

26.3.2015 / 14:58

עמוס בלולו, בן 51 מבת ים, נעצר בחשד שחדר לרשתות הקשר של המשטרה ושל שירותי הכיבוי והאזין להן במשך כשנתיים. כמו כן, על פי החשד, הוא אפשר גישה לעבריינים להאזנות. בעת מעצרו נתפס ציוד אלקטרוני מתקדם

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

משטרת תל אביב עצרה שלשום (שלישי) את עמוס בלולו, בן 51 מבת ים, בחשד שפיתח תוכנות מחשב המאפשרות לחדור לרשת הקשר של המשטרה והאזין באופן שיטתי לפעילות המשטרה, כולל זו של יחידות בילוש. על פי החשד, בלולו נתן לארגוני פשיעה ולעבריינים גישה להאזין לרשתות הקשר של כלל גופי ההצלה בישראל, ובכלל זה המשטרה ומכבי האש, וכן לרשתות הקשר של רשות שדות התעופה. כך, על פי החשד, יכלו העבריינים להתחקות גם אחר תנועת המסוקים של המשטרה.

במשטרה חושדים כי במשך כשנתיים נהג בלולו, שזכה במשטרה לכינוי "8200 של עולם הפשע הישראלי", לפגוש גורמים עבריינים רבים ולספק להם גישה להאזנה לרשתות הקשר המסווגות. בעת מעצרו של בלולו בידי בלשי תחנת שרת של משטרת מרחב יפתח נמצאו ברשותו תוכנות, מכשירי סריקה וציוד אלקטרוני מתקדם.

אתמול הוא הובא לבית משפט השלום בתל אביב וחוקר המשטרה, רב-סמל מתקדם משה פויסטרו, ביקש להאריך את מעצרו. השופט ירון גת הורה להאריך את מעצרו עד מחר ובמקביל הוחלט להעביר את תיק החקירה לידי חוקרי ימ"ר תל אביב בניסיון להתחקות אחר גורמים עבריינים שזכו לקבל גישה להאזנה לרשתות הקשר.

עוד ידיעות פלילים ומשפט:
הפרקליטות התרשלה - התיק נגד הנערים שנחשדו בהתעללות נסגר
אישום: אזרח גינאה תקף מינית אישה באמצע הרחוב בתל אביב
שני מאסרי עולם למחבל שדקר למוות ישראלית בגוש עציון

לפניות לכתב: aviash123@walla.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully