וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: אזרח גינאה תקף מינית אישה באמצע הרחוב בתל אביב

26.3.2015 / 10:29

על פי האישום, בשבוע שעבר, בעת שהלכה בשדרות הר ציון, ירק קוני מאדו בפניה של האישה, אחז בשערות ראשה וטלטל אותה. לאחר מכן ניסה לתקוף אותה מינית. דבר התקיפה, וכן העובדה שעוברי אורח התעלמו מהנעשה, פורסמו לראשונה בוואלה חדשות

צילום: יותם רונן, צילומי אבטחה; עריכה: גדי וינסטוק

פרקליטות מחוז תל אביב הגישה הבוקר (חמישי) לבית המשפט המחוזי בעיר כתב אישום נגד קוני מאדו, אזרח גינאה, בגין ניסיון למעשה סדום באישה בת 37, תקיפה ותקיפת שוטר בנסיבות מחמירות בשדרות הר ציון שבדרום העיר. השבוע פורסם לראשונה בוואלה חדשות דבר התקיפה, כמו גם העובדה שעוברי אורח בחרו להתעלם ממנה ולא להושיט סיוע לאישה.

על פי כתב האישום, שהוגש על ידי עו"ד הדס פתל, בשעות הבוקר המוקדמות ביום חמישי שעבר, בעת שהלכה האישה ברחוב סלמה, הלך אחריה מאדו כשהוא לבוש בחולצה ובתחתונים בלבד. בהמשך, כשהגיעה לרחוב הר ציון, התקרב לעברה, ירק בפניה, אחז בחוזקה בשערות ראשה וטלטל אותה מצד לצד.

אז, כך לפי האישום, ניסה מאדו לעשות בה מעשה סדום. בעוד היא נאבקת בו ומנסה להדוף אותו, הוא צרח עליה להיות בשקט וחדל ממעשיו רק כשהגיעה ניידת משטרה למקום.

עוד בנושא:
אישה הותקפה מינית בתל אביב – עוברי אורח המשיכו ללכת
תיעוד: אישה מותקפת מינית בתל אביב, עוברי אורח מתעלמים

תיעוד: אשה מותקפת מינית באמצע הרחוב. צילום מסך
מאדו תוקף לכאורה את האישה, כפי שתועד במצלמות האבטחה/צילום מסך

בסעיף נוסף בכתב האישום נטען כי כי במהלך הנסיעה לתחנת המשטרה, השתולל מאדו בניידת. בניסיון להשתלט עליו, עצר אחד השוטרים את הניידת. מאדו ניסה לצאת מהניידת, וסירב להישמע להוראות השוטר. בהמשך, הוא ירק לעבר השוטר ולאחר מכן תקף אותו ונשך אותו בידו בחוזקה.

לצד כתב האישום, ביקשה הפרקליטות להותיר את מאדו במעצר עד תום ההליכים המשפטיים נגדו. עם זאת, השופט ציון קפאח הורה להאריך את המעצר עד יום רביעי ולשלוח את מאדו לבדיקה פסיכיאטרית. בבקשת המעצר ציינה עו"ד פתל כי "דבר לא הרתיע את המשיב מלבצע את זממו במתלוננת, אפילו לא נוכחותה של עדת הראייה שנקלעה למקום, וניסתה לדבר על לבו של המשיב שיחדול ממעשיו. מעשי המשיב מעידים על מסוכנותו הרבה ועל יצר ודחף בלתי-נשלטים".

במהלך הדיון הבוקר בבית המשפט אמר מאדו שהוא "לא יודע בדיוק מה היה שם". פרקליטתו, עו"ד סנדי אלמוגי, טענה: "הוא היה במצב פסיכוטי קשה ולא היה מודע למה שקורה. אנחנו נבקש להחזירו לבית החולים אברבאנל לטיפול".

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
צילומי אילוסטרציה בשדרות הר ציון בדרום תל אביב , מרץ 2015. ראובן קסטרו
שדרות הר ציון בתל אביב/ראובן קסטרו

בסרטון המתעד את התקיפה, שפורסם השבוע, נראים לפחות שני בני אדם שהעדיפו להתעלם מהמתרחש והמשיכו ללכת, עד שאישה אחת עצרה במקום וניסתה להצילה. לאחר שהבינה כי לא תצליח לגבור על התוקף, ניסתה לבקש מעוברי אורח טלפון נייד על מנת להזעיק עזרה. דקות ארוכות חלפו עד שאדם אחד הסכים למסור את הטלפון לעדת הראייה, וזו הזעיקה את שוטרי תחנת שרת. השוטרים השתלטו על התוקף וחילצו את האישה. להערכתם, התקיפה וההתעלמות הגורפת ארכו כעשר דקות.

לפניות לכתב אבי אשכנזי: aviash123@walla.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully