וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרבוז על "מנשקי הקמעות": "אוי ואבוי אם זה חצי עם"

25.3.2015 / 17:30

הצייר והפובליציסט סירב להביע חרטה על נאומו בעצרת להחלפת השלטון, שבו טען כי "מנשקי קמעות ועובדי אלילים" השתלטו על המדינה. "לא פגעתי באף אחד, האמת זה הדבר הכי חשוב שיש", אמר לכתב וואלה חדשות. לדבריו, צריך להתנצל בפניו: "עיוותו את דברי"

צילום: סאטלינק תקשורת - שרון שדה, עריכה: מתן חדד

לא מתנצל: שבועיים אחרי שנשא את "נאום מנשקי המזוזות" בעצרת להחלפת השלטון בכיכר רבין, הצייר והפובליציסט יאיר גרבוז, מסרב להביע חרטה על דבריו שעוררו סערה. "עיוותו את הדברים ולא שמעו מה אמרתי", אמר היום (רביעי) גרבוז לוואלה חדשות. "לא פגעתי באף אחד, רק דיברתי על תופעות", הוסיף.

כזכור, גרבוז השתתף בעצרת שהתקיימה בתל אביב לפני כשבועיים וחצי, וטען שקבוצות בעלות השפעה שלילית, לגישתו, כמו "מנשקי קמעות ועובדי אלילים", השתלטו על המדינה. דבריו עוררו סערה בקרב אזרחים ופוליטיקאים רבים, מימין ומשמאל. במחנה הציוני אף העריכו כי הנאום פגע בהצלחתה של המפלגה בבחירות שנערכו ימים אחדים אחר כך.

עוד על סערת גרבוז:
סערת גרבוז: "מנשקי קמעות ועובדי אלילים השתלטו על המדינה"
בדרך לממשלת ימין: "איך אפשר לנצח כשיש לך גרבוז?"
"מנשקי המזוזות" זועמים, פעילים בעבודה מודים: "כולנו גרבוזים"

יאיר גרבוז בעצרת "ישראל רוצה שינוי" בכיכר רבין, מרץ 2015. ראובן קסטרו
יאיר גרבוז במהלך נאומו בעצרת להחלפת השלטון/ראובן קסטרו

היום הגיע גרבוז לאוניברסיטת בן גוריון בבאר שבע, שם התקיים אירוע השקת ספרו החדש "בית בגליל". "מה אתם רוצים?", שאל את צוות וואלה חדשות שפנה אליו. כשנשאל אם אינו מתנצל על האמירה השנויה במחלוקת, השיב: "על איזו אמירה? אני יכול להתנצל רק על דברים שאמרתי". לדבריו, צריך להתנצל בפניו: "עיוותו את הדברים שלי".

"חצי עם לקח את האמירה הזאת...", התעקש כתב וואלה חדשות. "אוי ואבוי אם זה חצי עם", קטע אותו גרבוז והוסיף: "זה עוד יותר מדהים". לסיכום, המשיך לעמוד בדעתו ואמר: "האמת זה הדבר הכי חשוב שיש, ואם מישהו נעלב מהאמת...".

זו אינה הפעם הראשונה שגרבוז מסרב להתנצל. גם יממה לאחר שאמר את הדברים, התעקש ש"כל טענותיי היו מופנות לשלטון, ורק השלטון יכול להיעלב ממני". בשיחה עם וואלה תרבות, אמר אז כי מבקריו "לקחו משפט אחד - לא שלא אמרתי, אמרתי – וכמובן עיוותו את השימוש בו, ומספיק שאחד או שניים ליבו את זה, וכולם קופצים".

לפניות לכתב יניר יגנה: Yanir9310@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully