וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד: אישה מותקפת מינית בתל אביב, עוברי אורח מתעלמים

26.3.2015 / 0:04

בסרטון המתעד את התקיפה המינית, שעליה דווח אתמול לראשונה בוואלה חדשות, נראה אזרח זר מתנפל על אישה שמטיילת עם כלבה ודוחף את ראשה לעבר מפשעתו. למעט עדת ראייה אחת, העוברים ושבים פשוט המשיכו בדרכם. תמונות קשות לצפייה

צילום: מצלמת אבטחה, עריכה: גדי וינסטוק

יממה לאחר שפרסמנו לראשונה את החשד לתקיפה מינית בתל אביב לאור יום, נחשף אמש (רביעי) גם תיעוד של המעשה. בתיעוד נראה החשוד, אזרח זר מגאנה, מתנפל על האישה וכופה עליה מגע עם איבר מינו. במשך כמה דקות, העוברים ושבים פשוט התעלמו והמשיכו בדרכם.

התקיפה אירעה, על פי החשד, מעט אחרי השעה 7:00 בבוקר יום חמישי בשדרות הר ציון שבדרום העיר. בסרטון, שצולם על ידי מצלמת אבטחה, נראית האישה, בת 37, מטיילת עם כלבה כאשר לפתע התנפל עליה החשוד. הוא החל לצעוק עליה ונופף לעברה בידיו. בשלב מסוים, הוא דחק אותה לקיר בעוד כלבה נובח מהצד. אז, הוא הוריד את מכנסיו ודחף את ראשה לעבר איבר מינו.

עוד בוואלה חדשות:
הערכה בישראל: חמאס הצליח לחפור מנהרות התקפיות בגבול
יש סיכום עקרוני: תיק הבריאות וועדת הכספים - ליהדות התורה
אחותו של אייל שנהרג באלפים: "כל כך חיכה לחגוג איתנו את הסדר"

צילומי אילוסטרציה בשדרות הר ציון בדרום תל אביב , מרץ 2015. ראובן קסטרו
עדת ראייה הזעיקה את המשטרה. שדרות הר ציון, שלשום/ראובן קסטרו

בזמן התקיפה, האישה ניסתה להתגונן מפניו ולזעוק לעזרה לעבר עוברי האורח, אך לשווא. בסרטון נראים לפחות שני בני אדם שהעדיפו להתעלם מהמתרחש והמשיכו ללכת, עד שאישה אחת (בחולצה הוורודה) עצרה במקום וניסתה להצילה. לאחר שהבינה כי לא תצליח לגבור על התוקף, ניסתה לבקש מעוברי אורח טלפון נייד על מנת להזעיק עזרה. דקות ארוכות חלפו עד שאדם אחד הסכים למסור את הטלפון לעדת הראייה, שהזעיקה את שוטרי תחנת שרת אשר השתלטו על התוקף וחילצו את האישה. לפי הערכתם, התקיפה וההתעלמות הגורפת ארכו כעשר דקות.

שלשום בבוקר הוארך בשלושה ימים מעצרו של החשוד בתקיפה, קוני מודה. בדיון שנערך בבית המשפט, הגיש חוקר המשטרה רב-סמל מתקדם משה פויסטרו לשופט ירון גת את חומר החקירה, שבו הייתה הן עדות האישה שהותקפה, והן עדותה של עדת הראייה. השתיים תיארו כיצד עוברי האורח נהגו באדישות, ולא עשו דבר על מנת להציל את האישה מהתקיפה. עורכת הדין של החשוד, סנדי אלמוגי, טענה כי מרשה נמצא במצב פסיכוטי, וככל הנראה חווה התקף במהלך התקיפה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
צילומי אילוסטרציה בשדרות הר ציון בדרום תל אביב , מרץ 2015. ראובן קסטרו
המשטרה מתכוונת להגיש מחר כתב אישום. למצולמת אין קשר לכתבה/ראובן קסטרו

חומרת האירוע הביאה את מפקד תחנת משטרת שרת, סגן-ניצב שחר חמדי, לקדם את החקירה במהירות וכבר שלשום הגישה המשטרה הצהרת תובע מטעם פרקליטות תל אביב. כמו כן, השוטרים הצהירו כי בכוונתם להגיש כתב אישום נגד החשוד עד מחר בשורת עבירות, בהן ביצוע מעשה סדום ותקיפה חמורה.

לפניות לכתב אבי אשכנזי: aviash123@walla.co.il

(עדכון ראשון: 21:50)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully