וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החדשות בדקה | צפו: גוזל נפל מהקן, ניצל - והתאחד עם הוריו

24.3.2015 / 9:46

כל החדשות של היום בדקה אחת: מיכל רשף מגישה לכם מאולפן וואלה חדשות את כל מה שצריך לדעת ב-60 שניות. צפו במהדורה שמתעדכנת כל הזמן

מערכת וואלה

ה"וול סטריט ג'ורנל" דיווח הבוקר מפי בכירים בוושינגטון כי ישראל השיגה מידע מתוך השיחות החשאיות על תכנית הגרעין של איראן, בין היתר באמצעות האזנות. זאת על מנת לבנות טיעונים נגד ההסכם המתגבש ולשכנע מחוקקים אמריקניים שלא לתמוך בו.

מפכ"ל המשטרה, יוחנן דנינו, אמר אתמול בריאיון לוואלה חדשות כי חקירת פרשת השחיתות בישראל ביתנו צפויה להגיע לסיום בשבועות הקרובים. זאת, לאחר שלדבריו, "בימים האחרונים הייתה התפתחות נוספת שמחזקת את החקירה".

יוטה הפכה הלילה למדינה היחידה בארצות הברית שבה ניתן לבצע הוצאה להורג על ידי כיתת יורים, במידה ואין בנמצא זריקת רעל. מושל יוטה, גארי הרברט, אמר שהמדינה זקוקה לגיבוי לשיטות ההוצאה להורג הנהוגות בה במידה ויהיה מחסור בזריקה הקטלנית.

במהלך הפסקת סיגריה שגרתית שמע תושב קליפורניה פטריק סמית' ציוצים עולים מהשיח לידו. הוא הבחין בגוזל שנפל מהקן ונלכד בתוך צינור פלסטיק. סמית חילץ את הגוזל, שלף את המצלמה שלו ותיעד את האיחוד של העוף הצעיר עם הוריו. הסרטון כצפוי הפך ויראלי.

תחזית מזג האוויר: מחר יהיה נאה ותחול עלייה נוספת במידות החום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully