וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאיון עם הקוסם ש"מרחף" מחוץ לקניון: "רק לא לגמור באמבולנס"

22.3.2015 / 14:14

בעודו מרחף בגובה חמישה מטרים כשידו דבוקה לדיזנגוף סנטר בתל אביב, התראיין הקוסם חזי דין לאולפן וואלה: "אם אתם שואלים איך זה קורה אז עשיתי את העבודה"

מערכת וואלה

הקסם מגיע לעיר: הקוסם המפורסם חזי דין הפתיע הבוקר (ראשון) את תושבי תל אביב כשהוא מבצע פעלול בדיזנגוף סנטר. דין מרחף בגובה חמישה מטרים מעל לצומת הרחובות דיזנגוף וקינג ג'ורג' כשכף ידו דבוקה על הקיר החיצוני של המרכז המסחרי, ואין דבר שישמור עליו מנחיתה קשה על הארץ.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
"הרבה שנים שלא עשיתי פעלולים הדורשים כוח פיזי", חזי דין/מערכת וואלה, צילום מסך

"צריך הרבה כוח פיזי כדי לעמוד בדבר הזה", אמר דין לוואלה חדשות. "אחרי הרבה שנים שלא עשיתי פעלולים הדורשים כוח פיזי, זה קצת מעלה את החשש, אבל אני סומך על עצמי". המופע של דין החל בשעה 9:00 וצפוי להימשך כתשע שעות, עד ל-18:00. עם זאת, דין בטוח שיצליח לעמוד במשימה.
"זה לא אחד מהפעלולים הקשים שעשיתי, אבל זה טריק קוסמות נחמד", אמר דין בראיון עם הילה קובו באולפן וואלה. "אם היית כאן במקום שבו אני נמצא היית רוצה לרדת תוך דקה. אני רק מקווה לא לגמור את היום הזה באמבולנס".
עוברים ושבים רבים נעצרו לחזות במופע, שיצר פקקים באזור הקניון התל אביבי. אחת מהצופות קבעה: "זה כמו הקסם של ביבי. עוד מעט יעופו פה דולרים".

עוד בוואלה! חדשות:
אובמה: נפעל תחת ההנחה שנתניהו מתנגד למדינה פלסטינית
ירדן: תיירת ישראלית כבת 60 נהרגה בתאונת צלילה בעקבה
7 ילדים ממשפחה יהודית נספו בשריפה בברוקלין

עוד בוואלה!

רוצים להנות מאינטרנט מהיר וחבילת טלווזיה בזול? זה אפשרי!

לכתבה המלאה
חזי דין, קוסם שעומד על מגדל 25 מטר 36 שעות בכיכר רבין תל אביב, מאי 2011. נמרוד סונדרס
דין עומד על עמוד בגובה 30 מטרים בכיכר רבין, בפעלול שביצע בשנת 2011/נמרוד סונדרס

התעלול הוא חלק מקידום המופע החדש של דין בבית ציוני אמריקה. לדבריו, לאחר שנים שבהן התעסק ב"אקסטרים" ובתוכניות טלוויזיה, החליט שהוא רוצה להעלות מופע קסמים וחיפש דרך לפרסם אותו. פעלול זהה בוצע על ידי הקוסם הבינלאומי דינמו ברחבי לונדון במטרה לפרסם מותג משקאות ידוע: הוא ריחף עם יד אחת הדבוקה לקיר החיצוני של אוטובוס לונדוני והסתובב עם האוטובוס האדום בכל רחבי העיר. התגובות בלונדון לא איחרו לבוא - אלפי אנשים מופתעים הוציאו את הטלפונים הניידים וצילמו את הקוסם המרחף בנסיעה כשהם רודפים אחר האוטובוס.

"ברור שיש טריק שעומד מאחורי הפעלול הזה אבל אף אחד לא יודע מהו", אמר דין וציין כי הוא בטוח שהפעלול יעבור בשלום. "לפחות אני שמח שמחר אחזור הביתה עצמאית ולא בניידת של מד"א כמו בפעמים הקודמות", אמר.

אדם ישהה שלושה ימים רצוף בקוביית קרח. עוז מרון
"לעומת הדברים הקודמים שעשיתי, לא מדובר במשהו אקסטרים", דין יוצא מקוביית קרח שבה שהה שלושה ימים בשנת 2010/עוז מרון

זו אינה הפעם הראשונה שדין מבצע פעלולים מסוכנים. בשנת 2010 הוא שהה בקוביית קרח בכיכר רבין במשך שלושה ימים ושנה לאחר מכן נתלה על חבלים בוערים בין שלושת המגדלים של עזריאלי. כמו כן, באותה שנה עמד דין על עמוד בגובה שלושים מטרים בכיכר רבין במשך יומיים שלמים.

בניגוד לפעמים הקודמות, היום הוא לא חושש שהפעלול יסתיים בצורה לא צפויה. "לעומת הדברים הקודמים שעשיתי, לא מדובר במשהו אקסטרים - להיות בגובה של חמישה מטרים באוויר בהשוואה לשלושים מטר, איך אגדיר את זה, הכול יחסי בחיים. אני ממש הולך ליהנות מזה".

לפניות לכתבת דנה ירקצי: danayark@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully