וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראש העיר חגג יום הולדת והרים לנערה את החצאית מול 50,000 איש

ראש עיר במקסיקו ארגן לעצמו חגיגת יום הולדת המונים עם כל התושבים. כשנערה צעירה עלתה לבמה כדי לחגוג איתו, הוא הרים את חצאיתה. כעת הוא נמצא במלחמה עם ארגונים לזכויות נשים

צילום מסך

הילריו רמירז וילנואבה הוא גבר שאוהב לחגוג וכשאתה ראש העיר של סאן בלאס, מקסיקו, האפשרויות המונוחות לפניך רבות ומגוונות. הילריו ציין את יום הולדתו ה-44 בחגיגה ססגונית עם כל תושבי המקום. נערה צעירה שעלתה לרקוד עמו על הבמה, לא ציפתה שידיו של ראש העיר יגלשו וירימו את חצאיתה אל מול קהל של 50,000 צופים.

לאחר שסידרה את בגדיה, החליט ראש העיר לחשוב על המעשה הנתעב - ועורר מהומה. כלי תקשורת מקומיים חשפו שגילה של הנערה היה מתחת ל-18, כך דווח באתר Daily Mail. ארגונים לזכויות נשים זעמוק עליו, ובצדק. במקום להתנצל על מעשיו ולומר שלא יחזור עליהם, החליט ראש העיר להעמיק את הבור שחפר לעצמו, ושלח לנשים שהתלוננו מגהצים, כלי בישול ושאר אבזרים שרומזים בצורה בוטה מאוד שלנשים יש רק מקום אחד - המטבח.

שמו עלה לכותרות בהקשר שלישי כאשר הודה כי בכהונתו הראשונה כראש עיר גנב כספי ציבור. האזרחים לא למדו לקח ובחרו בו שוב, דבר שמסביר את חגיגת יום ההולדת הראוותנית שעלתה לא פחות מ-970,000 דולרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully