וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התפתחות בחקירה: קברניט הסירה שהתהפכה ביפו חשוד בהריגה

19.3.2015 / 12:30

בחקירת הקברניט עלה כי הוא לא דיווח למשרד התחבורה על הידרדרות במצבו הרפואי בעקבות אירוע נירולוגי חמור שעבר, ומעצרו הוארך. האסון גבה את חייה של אישה בת 67 והביא לפציעתה באורח אנוש של נכדתה בת החמש

צילום: אבי אשכנזי, דוברות מד"א, ניב אהרונסון; עריכה: יאיר דניאל

התפתחות דרמטית בחקירת טביעת הסירה מול חופי יפו: המשטרה הודיעה היום (חמישי) לבית משפט השלום בתל אביב שקברניט הסירה, ישראל מודר, תושב תל אביב בן 55, חשוד בעבירת הריגה ולא בגרימת מוות ברשלנות, כפי שנחשד אתמול. במהלך חקירתו עלה החשד כי הוא לא דיווח למשרד התחבורה על הידרדרות במצבו הרפואי בעקבות אירוע נירולוגי חמור שעבר. המשטרה ביקשה להאריך את מעצרו בשישה ימים ואילו בית המשפט החליט להאריכו ביממה בלבד. בהתהפכות הסירה נהרגה צבריה טובלי, בת ה-67 ונפצעה באורח אנוש נכדתה בת החמש, לירן יפרח.

המשטרה חוקרת כעת גורמים רבים בנמל יפו, בהם בעלי ספינות שעוגנות בנמל ועובדי חברת הספנות המתחרה "סבבה" הפועלת במקום. כמו כן, המשטרה מינתה חוקר ימי של רשות הספנות לבדוק אם הספינה הייתה תקינה כשיצאה להפלגה.

עוד בנושא:
"כששמעתי שהתהפכה סירה ביפו מיד ידעתי שזו הבת שלי"
הרוגה ו-10 נפגעים בהתהפכות סירה בנמל יפו; ילדה ובמצב אנוש

לירן יפרח, הילדה שנפצעה בהתהפכות הסירה בנמל יפו, עם סבתה צבריה טובלי שנהרגה באותו אירוע רגע לפני ההתהפכות.. באדיבות המשפחה
לירן יפרח שנפצעה אנושות ליד סבתה צבריה טובלי שנהרגה באסון/באדיבות המשפחה

סנגורו, עורך הדין אבי אודיז, הסביר לוואלה חדשות כי הספינה "יצאה מהנמל נגד כיוון הגלים - כפי שמחויב. ממש ביציאה כבה המנוע. רב-החובל דומם את המנוע והפעיל את המנוע המשני. הים היה גלי ובינתיים הסירה הסתובבה על צידה ואז שטף גל נוסף את דופן הסירה. הנוסעים נבהלו ופנו כולם לדופן השנייה. בשלב זה פגע גל נוסף בספינה ובשל ההטייה של הנוסעים שהיו בדופן השנייה, התהפכה הסירה על צידה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully