וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"חוששים להיתקל בו": הפורץ הלילי שמטיל אימה בראשל"צ

19.3.2015 / 15:11

משטרת ראשון לציון מנסה ללכוד אדם החשוד שפרץ ל-12 בתים לפחות, בשכונת נחלת יהודה. התושבים אף עורכים סיורים בניסיון ללכדו, אך בינתיים הוא מסתובב חופשי. "מדובר במקצוען זה סיוט של כל אחד מאיתנו פה"

צילום: צילומי אבטחה, עריכה: גדי וינסטוק

משטרת ראשון לציון מנסה בחודש האחרון ללכוד פושע הפועל בכמה שכונות מגורים בעיר ופורץ לבתים בשעה שהדיירים ישנים. מרבית הפעילות שלו היא בשכונת נחלת יהודה, שרוב הבתים בה הם בתים פרטיים ושנחשבת לאחת השכונות היקרות בעיר. בשבועות האחרונים דווח בה על לא פחות מ-12 פריצות לבתים בשעה שדייריהם ישנו.

תושבי השכונה מפעילים סיורים לילים בנסיון לסייע למשטרה ללכוד את הפורץ ובמקביל ליצור תחושת ביטחון בקרב התושבים, שמצדם מתקשים להירדם. בנוסף לסיורים של מתנדבים, המשטרה הגבירה גם היא את הסיורים הליליים בשכונה, וביצעה שורת פעולות בימים האחרונים בניסיון ללכוד את הפורץ, בהן מארבים - אך ללא הצלחה.

"מדובר במקצוען בתחום", סיפר לוואלה חדשות אחד התושבים שביתו נפרץ. "בחלק מהבתים הוא ניטרל את מערכות האזעקה. הוא מגיע עם קפוצ'ון כדי שפניו לא ייחשפו במצלמות האבטחה. הוא נכנס כשכולנו ישנו. הוא עבר בין החדרים, כולל של הילדים הקטנים, לקח מכשירי אייפד, כסף מזומן וכן את האופניים החשמליים ועזב את הבית. בצילומי האבטחה רואים כי הפעילות שלו נמשכה דקות ספורות בלבד".

עוד בוואלה חדשות:
מתחילים לחלק את עוגת הקואליציה: מה ידרשו השותפות מנתניהו?
החיילים העניקו למרצ מנדט חמישי - גלאון לא תתפטר
חשיפת וואלה: 15 ארגוני הפשיעה והיעדים המודיעיניים החמים ביותר של המשטרה

תיעוד: פורץ לבתים בראשון לציון. צילום מסך
"הוא נכנס כשכולנו ישנו, עבר בין החדרים, לקח מכשירי אייפד, מזומן ואופניים חשמליים ועזב"/צילום מסך

רבים מהתושבים מיגנו בימים האחרונים את בתיהם עקב גל הפריצות והתקינו מצלמות ומערכות אזעקה. "אנחנו בהחלט חוששים מהמצב שבו אדם נכנס לתוך בית שיש בו ילדים ישנים", אמר תושב השכונה, "אך הפחד הגדול הוא מה יקרה אם מישהו מבני הבית יתעורר וייתקל בפורץ. זה סיוט של כל אחד מאיתנו פה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully